Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?
Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.
Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.
Haha, ja varför skulle man inte kunna?
Jag kan förstå din avundsjuka men det som varit är inte mycket att göra åt. Att intensiteten och upptäckarglädjen i sexet avtar i en längre relation är inget konstigt, tvärtom. Det vanlig är att sexet blir förutsägbart men ändå tillfredsställande. Du skrev ju att hon var lekfull och drivande i början med dig. Hon har också blivit äldre.
Men det som förvånar mig mest är att du tror att sexlivet skulle vara bättre om du hade en kvinna med mindre historik. Inget säger att hon skulle vara "bättre i sängen" eller ta mer initiativ. en enda fördelen skulle isf vara att du har mindre krav på en sådan kvinna och då nöja dig med ett "enklare" sexliv.
Då kan ni eventuellt inte läsa alls. Eftersom han har skrivit det fyra gånger nu över tre olika inlägg. Exakt samma sak om och om igen.
Hans upplevelse av hennes bristande lust förändras av hennes sexuella historia.
Ni lyckades inte läsa det innantill efter alla de inläggen?
Jag menar, målet borde väl vara att vara tillsammans med en tjej som älskar sex och ger dig en massa bekräftelse? Jag tror det är synd att utesluta såna som mig då, men det är ju din business, inte som att jag saknar varken seriösa eller oseriösa erbjudanden om man säger :)
Slänger in en pinne i brasan, slightly OT sådär...
Jag dejtade en kvinna för en tid sen och hon ville inte fortsätta dejtandet om vi inte gick vidare och tog det till en ny nivå, alltså stadgade oss mer. Jag var inte intresserad och vill fortsätta som det var. Vi la det på is..
En sommar gick och vi hade kontakt igen. Hon berättade att hon firat semestern med en ny bekantskap, en kille betydligt yngre än henne, lånat en lägenhet några v. Ja, och haft en massa sex också men hon sa att han var totalt ointressant utan bara sällskap under semestern och det var väldigt löst. Hmm...
Då gick det bra men med mig var det helt otänkbart för då ville jag bara ha sex och hon kände sig utnyttjad!! Det finns alltid två sidor av samma mynt.. Sug på den ni.. )
Självklart - JA
Ju mer man övat ju bättre är man