Tess1984 skrev 2015-11-15 09:08:35 följande:
Hej fina. Underbart att höra, haft några känningar av ägglossningen än?
Jag tror min mens är på väg, känner det på mig. Testerna visar negativt plus att det känns som vanligt så mitt hopp är ute för denna månaden också.
Igår hade vi namngivning för systerdottern, det blev en lyckad dag, var mycket barn och bebisar överallt men jag lyckades må bra under hela dagen.
Hoppas du får en fin dag, nu ska jag snart iväg och jobba sen ska vi ha lite middag för sambon är hemma hos fyllde 35 år igår.
Kramar i massor
hej fina!
Har känt av en hel del, speciellt efter kl06 imorse, så tror ägget släppt nu medans jag sovit under dagen. Enligt alla länkar jag kommit över ska ägget ha släppt ca 36 timmar efter sprutan, och kl 06 var nästan 36timmar efter =) Får se hur det går. nu är det bara vänta.
Testade faktiskt nyss haha, inte för att kunna se graviditet såklart, men ville se om hormonerna från sprutan låg kvar, eftersom de kan finnas kvar och ge falska positiva test i 9-13 dagar, så ville bara veta om det var så, så att jag vet ungefär hur länge jag ska vänta. Kommer nog testa om ca 12 dagar (nästa fredag), då har det gått 14 dagar sen sprutan. både graviditetstestet och ägglossningstestet var utan tvekan positiva, så jag vet iallafall att det blev rätt med sprutan och jag fick i mig hormonerna =) Då kan jag iallafall vara säker på att äl skett, vilket är skönt =)
Vad skönt att det blev en fin dag ändå! =)
Låter som en trevlig kväll för er =)
Idag har jag inte hunnit med så mycket då jag tog sovmorgon till 21 haha. Brukar gå upp kring 16-18 när jag är ledig :P men behövdes =) Har fattat varför jag mår dåligt igen, sköldkörtelns värden har blivit sämre.. Kan bero på hormonerna men osäker.. men fått höja medicinen iallafall så är på rätt väg =) Hoppas värdena blir bättre snabbt nu =)
Händer något kul i veckan? här blir det bara jobb tisdag-fredag. På lördag ska jag på en konstrunda en snabbis och sen på bio med min syster på kvällen, och på söndag ska en kompis jag inte träffat på evigheter komma över =)
^gillar låten du la in. jättefin!
massor med kramar