Fertilitetsutredning
JAG ÄR GRAVID!!!!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..vet inte vart jag ska ta vägen. Mannen har dessutom gått till jobbet.
Får ta en sväng dit när jag går hem från skolan efter att jag lämnat barnen.
JAG ÄR GRAVID!!!!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..vet inte vart jag ska ta vägen. Mannen har dessutom gått till jobbet.
Får ta en sväng dit när jag går hem från skolan efter att jag lämnat barnen.
Hej vännen! =)
Oj låter som du haft fullt upp! Härligt att campingen var mysig, o kul att bli bortbjuden =) Jag var ute och åt med min faster och hennes man i lördags, och igår firade jag min kusin =)
Det är okej. Hade ruggigt ont i ryggen och livmodern igår, men känns bättre idag =) Okej! Ja men verkligen. Håller tummarna för er =)
Ingen mens än.. Hoppas den är påväg för får rejält ont till och från. Hoppas den kommer idag eller imorgon så jag får det värsta onda hemma! Börjar jobba igen på torsdag nämligen, så ligger helst hemma när jag får som ondast.. Om mensen kommer som den ska ska den komma på torsdag, så hoppas verkligen den kommer innan...
Inte så mycket faktiskt, ska kanske på bio med sambon nån kväll nu, annars bara ta det lugnt. Börjar jobba igen på torsdag natt efter ca två veckors ledighet =) Åh, låter som en bra vecka du har framför dig! Massor med kramar till dig!
Går lite min väg iallafall. Mensen kom nu. Så förhoppningsvis slipper jag de värsta smärtorna på jobbet på torsdag. Och på onsdag får jag börja dubbel kur letrozol! Hoppas hoppas nån liten äggblåsa vill växa den här gången!
Åh vad skönt att det blev som du ville fina, nu håller jag alla tummarna för er denna kuren, hur många dagar i rad äter du letrozol? kram
Hej fina =)
Har ni varit på bio än? =) Sambon vill se nya star wars nästa månad och jag får snällt följa med,hihi...kanske inte riktigt min typ av film men vad gör man inte för sin karl. =)
Måendet går verkligen upp och ner, igår kände jag mig nere och idag känner jag mer hopp, var ute och sprang med syrran nu på kvällen och det kändes uppfriskande.
Nu ska jag städa upp i köket efter maten sen mysa med lite te och serie, har börjat se en serie på viaplay som heter once upon a time, den verkar lovande.=)
Sänder dig massa goa kramar, tycker så synd dig med sådan mensvärk...
Hej tjejen.
Nu verkar det faktiskt gå bättre på familjeliv igen, sidan är inte seg längre. Håller tummarna för att det håller i sig.
Har sett ett par avsnitt av once upon a time nu och jag gillar den, har du sett alla säsonger? =)
Hur är det annars med dig? Själv är det hyfsat men jag känner som vanligt efter i kroppen som jag alltid gör innan den långa väntan på mensen. Känns såklart precis som vanligt, vet att gravsymtom och PMS kan kännas väldigt lika men jag kan inte låta bli att tänka att det säkert är kört denna gången också.
Var filmen bra igår? =)
Nu ska jag fortsätta att glo på någon serie!!!
Kramar i massor till dig..
Hallå =)
Jag mår bra, förutom att jag är lite orolig, väntar mens någon gång nästa helg och allt känns som vanligt, i så fall funkade inte hormonkurerna för oss, har börjat ställa in mig på IVF, trodde verkligen att detta skulle funka eftersom vi blivit gravida innan, fattar inte varför det har blivit så svårt helt plötsligt.
Känner mig så besviken på hela denna pärsen just nu, längtar tär på psyket.
Denna helgen ska vi bara ta det lugnt, imorgon ska vi åka och fira svärmor, annars bara slappa. =)
Ha en fin arbetshelg, kramar dit tillbaka.
Hej fina =)
jodå, helst slut bara.
usch, ibland behöver man de där soffdagarna! <3 är det nå bättre nu? =)
okej.. Ja, boka tfn till den läkaren, Tycker man ska få ha samma läkare hela tiden, eftersom det är så känsligt. Jag har haft , om det är tre olika förutom min läkare som gjort vul. Bara känt mig bekväm med hon som gjorde utredningen :/
Ja precis, vul på onsdag. Men vågar inte hoppas på att nån äggblåsa vuxit. Så är rätt negativt inställd redan nu... ._.
åh mysigt med gekås! var det din syster du var där med ? =)
ja det är du verkligen! blir det nån serie eller film också? massor med kramar!
Tror jag svimmar!! Var precis på vul och där var TVÅ (!) äggblåsor som vuxit den här gången! Hon sa inte hur stora de var, men fattade jag rätt när jag titta på skärmen sånvar ena 17mm o andra 12mm. Kanske ett av dem vill fortsätta iallafall? Ska tillbaks på fredag igen!
Någon som vet hur stora de "ska" bli? =)