• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 16:37:21 följande:
    Vet inte riktigt. . Magkatarr? Äter du järntabletter och tål dem?
    Tack, har börjat med järntabletter. Kanske det är de som spökar. Äter Nifferex som ska vara skonsam. Har tagit bort min gallblåsa för cirka 3 år sedan. Kan det vara den ändå?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 17:34:05 följande:
    Ja jag hade haft koll på järntabletterna
    Tack. Ska kolla upp dem. :) Kan du se om min mamma kommer att leva länge ännu eller kommer hon att gå bort snart? <3
  • Manik

Hej igen! Har precis kommit från sjukhuset pga av magvärk. De trodde inflammation men det kunde också vara rester efter min gallblåsa som jag tog bort för cirka 4 år sedan. Vet du vad det kan vara? Sedan undrar jag om du kan se hur detta året kommer att bli? <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-10 16:11:47 följande:
    Jag kände ju in gallan och magkatarr som du vet

Så det kan ju vara det hoppas du blir bättre snart kram
    Tack! Ja, precis du kände gallan och magkatarr! Tänk ändå! :) Kan du se hur detta året kommer att bli för oss? Kramar tillbaka!
  • Manik

Hej! Har en liten fråga till om du orkar? :) Jag undrar över om det är någon som är svartsjuk/avundsjuk på mig? Vad känner du om detta? Tack! <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 11:27:51 följande:
    Ja en tjej
    Okej. Kan du se något mer om henne? Utseende eller namn tillexempel? Har mina misstankar...
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 11:36:23 följande:
    Åt det ljusare hållet tror slingor

Tror L el E finns med i namnet
    Tack. Då vet jag precis vem det är. Bokstäverna är ur efternamnet... De finns båda med. Hur ska jag förhålla mig till henne? Är hon ett hot på något sätt för min och mannens relation?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 11:49:36 följande:
    Nej tror jag inte men var på din vakt
    Kan du se om det är min man hon är intresserad av? Eller är hon bara avundsjuk på hur bra jag och mannen har det tillsammans?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 11:55:02 följande:
    Känner mest avundsjuka
    Okej, tack. Vad kan jag själv göra åt det hela? Bokstaven V, finns inte med i hennes namn.
  • Manik

Hej igen! Har en liten fundering över hur sommaren kommer att bli för mig och min familj? Kommer vi vara lediga tillsammans och kommer vi resa någonstans? Tack! :)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd