jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Just nu får jag känslan att jag blir lite osäker kolla honom i smyg
Just nu får jag känslan att jag blir lite osäker kolla honom i smyg
På henne
Lite glättig och flirtig jag hade haft ögonen öppna <3
Godmorgon! Vad känner du ang förlossningen? Datum? Förlopp? Kön? Mer? Tack snälla.
Godmorgon <3 får 17 eller 25 till mig som datum kommer gå bra känner flicka men är osäker ;)
Godkväll! Snart dags för bebis. Kan du se vad den kommer att väga och längd? Kommer den vara frisk och må bra när den föds? Är det slemproppen som håller på att lossna nu? Tack.
Hej känns som det är slemproppen känner 3470 g 51 cm det kommer gå bra berätta sen ;) <3
Längtan efter vårt tredje barn är nu stor. Kan du se när det blir? Kram
Vad ser du om min förlossning? När kommer den att ske? Något annat? Tack.
Vilken vecka är du nu i <3
Hej! Behöver din hjälp. Kan du se var sonen har lagt sin mobil. Letat och letat utan resultat. Även hans nya jeansshorts är försvunna. Tacksam din hjälp, kram
Hej! Vad ser du kring vår boendesituation?? Vad kommer att hända? Tack!
Hej! Vad ser du kring vår boendesituation? Vad kommer att hända? Tacldam!'
Hej fredsduvan! Har ställt en fråga till dig angående vår boendesituatipn men inte fått något svar från dig. Vad ser och känner du? Tack.
Hej <3 ser kartonger och julpynt så kan vara flytt innan jul :)
Hej <3 ser kartonger och julpynt så kan vara flytt innan jul :)
Hej!
Det var länge sedan jag var aktiv här i gruppen men nu undrar jag om du kan hjälpa mig att se om jag är gravid? ???? så tacksam för svar. <3
känns så nära så ja nu eller vääääldigt snart :)
Wow! Då är det nog så som jag känner på mig <3
Kan du se kön? ????
Hej igen!
Testade negativt igår kväll på gravtest men känner mig gravid. Du skrev innan att det kändes som graviditet eller nära. Känner du fortfarande samma?
Undrar om du kan se någon lösning på mitt stora problem med magen?
Tack på förhand <3
får in snart så :)
provat bulkmedel? kram