-
Tack! Tror och hoppas att det kan vara bra för oss alla. Jag vill att vi ska få det bra och inte tjafsa i onödan. Min man betyder för mycket för att vi ska gå och må dåligt. :) Lovar att berätta mer sedan.Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-02 08:51:01 följande:Låter super bra och smart ;) ja kör :) berätta sen :)
-
Glad påsk! Jag frågade innan om hur många barn vi kommer att få och du svarade 3. Kan du se vilka kön? Tack !
-
Hej igen! Hoppas du haft en bra påsk. Jag letar efter min sons bälte till hans dräkt som han har när han tränar juijutsi. Kan du se var det finns? Tack! <3
-
Tack! Kan du se om den är här hemma eller om det är där han tränar?Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-05 22:28:44 följande:
Hej tack detsamma:)
Känns som den fastnat i nån tröjärm eller att den råkat blandas med andra kläder
-
Hej igen! :) Har en undran över hur denna dagen kommer att bli? Vi ska på RUL i eftermiddag. Kan du se hur det går och om vi kommer att se vad det är för kön på bebisen? Något annat? Tack!! :)
-
Tack! :) <3 Spännande.Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-08 10:14:40 följande:Hej kul lycka till :)
tror en flicka men vet inte om ni får reda på det i em -
Hej igen! Lite feedback till dig, allt såg fint ut och det ser ut som att vi väntar en liten pojke. <3 :)Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-08 10:14:40 följande:Hej kul lycka till :)
tror en flicka men vet inte om ni får reda på det i em -
Hihi :) Men undrar över att du trodde att det var en liten flicka? Kändes det som det?Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-08 18:20:13 följande:yey! <3 :)
-
Hihi men då det kanske ändå vara en liten tjej, vi ville inte att barnmorskan skulle berätta innan vi gissat vad vi såg och då sa min man: jag ser inga små prickar som jag såg när vi väntade dottern så då måste det väl vara en kille. Men vi har gjort fostervattensprov och genom att ringa dit så får vi rätt svar svarade barnmorskan. Men på barnmorskan verkade det vara en kille. Hmm kan det vara en tjej trots allt??? Jag skulle bli jätteglad om det är en liten tjej, har drömt om att det är en tjej och det känns som en liten Vera. Vad tror du?? <3Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-08 18:22:31 följande:ja :) och det var en tjej här inne som gav mig feedback på att jag hade rätt trots att de fått annat besked på ul :)
-
Vad känner du är rätt? TackManik skrev 2015-04-08 18:34:42 följande:
Hihi men då det kanske ändå vara en liten tjej, vi ville inte att barnmorskan skulle berätta innan vi gissat vad vi såg och då sa min man: jag ser inga små prickar som jag såg när vi väntade dottern så då måste det väl vara en kille. Men vi har gjort fostervattensprov och genom att ringa dit så får vi rätt svar svarade barnmorskan. Men på barnmorskan verkade det vara en kille. Hmm kan det vara en tjej trots allt??? Jag skulle bli jätteglad om det är en liten tjej, har drömt om att det är en tjej och det känns som en liten Vera. Vad tror du?? <3