• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-31 08:44:37 följande:
    På gränsen till diabets...
    Det låter inte bra.... Kan det vara på grund av graviditeten?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-31 08:47:59 följande:
    Ja men jag känner mig inte negativ men ta prover på diabets också och ledprover <3
    Tack! <3
  • Manik

Feedback på en fråga som jag tidigare ställt till dig ang fostervattensprov- det stämde bebisen är frisk. :)

• Manik

Kan du se hur det här året kommer att bli för mig och min familj? :) <3

• Manik

Har en liten fråga på om du kan hjälpa mig med att se var dotterns ena balettsko har tagit vägen? ;) Hon hittade den ena i bilen men trots flitigt letande har vi inte lyckats hitta den andra.

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-31 18:25:20 följande:
    Känns som under något typ i ett badrum el tvättstuga men ser den även på baletten på samma ställen jag sa
    Tack! Ska kolla :) Har du tid med en liten fråga till? Kan du se hur detta året kommer att bli för mig och min familj? <3
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-01 07:59:14 följande:
    Kommer bli bra ser ny idrott och vänner för barnen ser släktingar som kommer i sommar

Ser tåg
    Tack! Du ser ingen flytt? :)

Du är fantastiskt duktig, bad mannen att titta på min dotters balett om hennes balettsko fanns där i en korg med kvarglömda grejer och där låg den!!! :) Dottern blev jätteglad!
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-01 08:55:59 följande:
    :) vad bra

Osäker på flytt...
    Ok, tack! :)
  • Manik

Kom på en sak till som jag gärna vill veta. Hur många barn känner du totalt för oss? Hur många kommer vi att få? :)

• Manik

Igår bestämde jag mig för att ge min mans kompis en chans till att bli vänner. Jag har haft det jobbigt med osäkerhet kring hennes och min mans relation men nu alltså bestämt mig för att ge henne en ärlig chans till att kanske bli vän mede henne. Vad ser du kring detta? Är det rätt beslut av mig och kommer vi att kunna bli vänner på ett bra sätt?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd