• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej! Är gravid och undrar om du kan se om det är en liten tjej eller kille som vi väntar? :) Tacksam för ditt svar.

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-03 16:01:07 följande:
    Känns som tjej :)
    Tack! <3 Hoppas på att få reda på det på rutinultraljudet den 8/4 :)Vi har bestämt oss för att göra fostervattensprov, kan du se hur det kommer att gå?  Har också haft känningar på en liten tjej. Kan du se om det blir en vaginalförlossning eller ett kejsarsnitt? Tack! <3
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-03 16:14:21 följande:
    Tror vaginal såvida du inte själv vill ha ett snitt pga olika orsaker ;) berätta gärna sen :)
    Tack! Det ska jag göra. Jag själv önskar snitt precis som du skriver pga av olika saker under min första graviditet. Kan du se när den lilla föds?
  • Manik

Har en till liten fråga. :) Kan du se hur många barn totalt som jag kommer att få?

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-03 20:24:32 följande:

[quokännste=74954909][quote-nick]Manik skrev 2015-03-03 20:07:10 följande:[/quote-nick]

Har en till liten fråga. :) Kan du se hur många barn totalt som jag kommer att få?

[/quote]

känns som ni pratat om två men tre känner jag fast den sista kommer med längre mellanrum

WOW!! Verkligen mitt i prick! <3 Vi har två barn, ett som är 8, ett som är 7 år och nu ett på väg! Kan du se könen? Tusentack för dina svar.
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-03 20:41:35 följande:
    Känner pojke och flicka
    Rätt! :) Den äldsta är pojke och den andra är flicka. Men den jag har i magen vet vi inte. Vet du? :)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-03 20:49:43 följande:

[quote=7 4955164][quote-nick]Anonym (bebis) skrev 2015-03-03 20:46:47 följande:[/quote-nick]

Känner du något kön på bebisen? :)

[/quote]

Gissar flicka :)

Tack för dina svar! Ska bli spännande att se om du har känt rätt :) Undrar även över om du kan se om vi kommer att flytta från huset vi bor i nu inom en snar framtid eller kommer vi att bo kvar här?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 08:34:36 följande:
    När ska ni ta reda på kön om ni ska förstås? :) Jag tror på flytt men efter bebis kommit det blir ett rum extra i det huset och källar eller vindsplan och ett stort badrum som du önskat :)
    Tack! Vi kommer att fråga vid RUL om cirka 5 veckor :) Hoppas då att vi får reda på att det är en liten tjej vi väntar. Vi letar efter ett större hus nu men marknaden ser inte så ljus ut just nu efter det som vi söker. Vi har även funderat på att bygga ut vårt hus med men är lite osäkra på hur vi ska göra. Kan du se om jag och min man kommer att hålla ihop hela livet?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 09:14:29 följande:
    Känns bra mellan er så det tror jag :)

Känner nån allergi? ?

<3
    <3 Låter bra! :) Jag har allergi men ingen annan i familjen. Kan det vara barnet som vi väntar som blir allergisk?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 09:20:39 följande:
    Nej var dig jag fi ck in då är du allergisk mot damm kvalster och pollen

Fick in huset i samband med allergi
    Det stämmer men är även allergisk mot pälsdjur :) Vad duktig du är! Tack för din tid!
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd