• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 12:38:11 följande:
    Ja :) jag tror det kommer vara ni men det kommer svackor emellanåt och behovet att vara ensam ibland kommer finnas kvar <3
    <3 Svackor kommer och går. Ibland är det underbart och när det är som allra bäst så kommer det en svacka. Kan du se barnet som jag väntar i magen? Något speciellt? Kille eller tjej?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 14:56:12 följande:
    Tror tjej berätta sen :)
    Ska jag göra :) Kan du se vad mina barn kommer att jobba med?
  • Manik

Hur ser framtiden ut? Vad kommer att ske i familjen? Nya jobb för mig eller mannen? Flytt? Isåfall när? Kommer vi att få lätt att sälja huset vi bor i nu? Tycker du jätteduktig på att se och känna!! <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 15:54:27 följande:
    Tack :)Flytt efter bebben

Tror bägge kommer ha andra jobb

Huset säljs efter ca drygt 6 månader ni bestämt er
    Det låter ju bra! :) Kan du se vad för slags jobb vi kommer att ha?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 16:01:33 följande:
    Din man utomhus jobb

Och du nåt med sortering? :)
    Oj, det var oväntat! Utomhusjobb låter inte direkt som min man. Han jobbar inom vården och är även intresserad av web och datorer med mera. ;) Vi håller nu på att prata och vrida och vända på oss ang boende. Vårt hus kommer att bli för trångt och mannen känner sig lite stressad över detta... Vi pratar om att eventuellt bygga ut. Kan det vara lösningen? Tror inte att han eller jag har så mycket is i magen att vi kan vänta till efter att bebis fötts med att flytta eller bestämma oss angående en eventuell utbyggnad. Vad ska vi göra?? Tusentack för din vägledning och hjälp. Kan tänka mig att du ser hur våra tankar far runt. ;)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 17:00:39 följande:
    Iså fall är nog utomhus jobbet jag kände att just bygga ut iallafall ;)
    Aha ;) Kul! Så då kommer vi att bo kvar här? Känner mig rätt snurrig just nu på hur vi ska göra med allt!
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 18:01:51 följande:
    Laaaanda :) haha ja är nog bäst där ni är nu :)
    Hihi ;) Ja, tror vi båda (mannen och jag) behöver landa.... ;) Vi trivs ju bra här och det är ett bra och rätt lättskött hus... Kan du se när våran bebis kommer att födas? Kommer "hon" att vara frisk? <3
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 18:09:46 följande:
    Augusti September

Ja känns som frisk
    Tack! <3 Du är fantastisk! <3
  • Manik

Funderar över min son, som har det jobbigt i skolan. Kan du se vad som ligger bakom? Han har även återkommande mardrömmar och säger att han ser något . Kan du se vad det är han ser? Tack!

• Manik

Hej! Du är ju fantastiskt duktig! Min son tränar juijutsi och tror att det är väldigt bra för honom med tanke på att hitta fokus och att lyssna på andra. :) Jag väntar nu mitt tredje barn.
    1.Kan du se hur den kommer att bli både till sätt och utseende.
    2. Ungefär hur mycket kommer "hon" om det är en hon? att väga när hon föds och längd?

Tusentack för att du tar dig tid! <3

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd