• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Kan du se hur det kommer gå för min hälsa? Är sjukskriven nu och har det jobbigt. Kommer läkarna att hitta vad felet är? Kan du se vad jag har för sjukdom? Tack! :)

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 12:37:07 följande:
    känner lite ångest stress men även en trötthet i kroppen som inte går att vila bort och som krypningar i benen... har de kollat alla typer av vitaminbrist samt sköldkörteln?
    Tack! Ja, de har hittat att jag har D-vitaminbrist som jag nu medicinerar för. De håller även på med att undersöka hur det är med sköldkörteln, har haft lågt TSH och har idag varit och tagit nytt prov för just sköldkörteln. Kan det vara det som felar??? Detta har pågått ett bra tag nu och har i perioder väldigt ont i ben, fötter och armar.
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 12:39:13 följande:
    känner även yrsel och huvudvärk
    Ja, har en hel del problem med just yrsel och huvudvärk då och då.
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 12:44:15 följande:
    men ge dig inte om nåt ser bra ut med proverna utan be en endokrinolog kolla upp det ordentligt
    Tusentack! Är under utredning, Har varit hos en neurolog och det gjordes en MR-hjärna och den visade på ospecifika förändringar, kan det ha något samband?? Undrar om du kan se om jag kommer att hinna med att jobba lite innan bebisen kommer ut eller kommer jag att vara sjukskriven hela tiden? Tack! <3
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 14:39:14 följande:
    Tror sjukskrivning och det är vettigt vila och ta hand om dig <3
    Tack för alla dina svar. :) Kan du se hur den lilla som vi väntar kommer att vara till utseende och sätt?? Hade varit så roligt att veta. Kommer hon att vara frisk? Sedan har jag en fråga till. Kan du se om jag har någon som vakar över mig?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 16:02:04 följande:
    Känns lika pappan på mun näsa lik dig på ögonen och blir lite längre som 5 åring ca

En spjuver lätt till skratt

Återkommer sen
    Tack! Så spännande det ska bli att se om det stämmer! Vår dotter som är 7 år ser ut så som du beskriver det med pappas drag över näsa och mun men lik mig över ögon och ögonfärg, då blir nog tjejerna ganska lika varandra?! :) Kan du se om jag har någon som vakar över mig?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 16:43:56 följande:
    Kan vara en mans person som vakar som gillade fiska
    Tack, kan tyvärr inte riktigt komma på vem det kan vara. Ser du något mer? Vad han jobbade med?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 17:50:09 följande:
    Känner tekniskt lagd
    Tack, kan vara min morfar som dog när jag var liten. Han jobbade med tågräls för SJ. Har en till fråga. Är lite rädd för att min man har lite för mycket känslor för sin ena jobbarkompis att han känner mer för henne än vad han ska. Kan det vara sant eller är det bara jag som inbillar mig? :)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 09:56:52 följande:
    Tror bara de har kul ihop för att stå ut med jobbet ;) man är känslig som gravid ;) men fråga rakt ut och utan att låta misstänksam :)
    Tack! :) Tyvärr har jag känt detta länge även innan jag blev gravid. Vi har tyvärr haft många diskussioner om just denna tjejen. Kan du se om han har känt sig attraherad av henne? Han berättade att vid ett tillfälle på en afterwork så hade hon gjort lite närmanden. Menade hon allvar och var han då nära att gå vidare? Känner mig dum, jag vill ju kunna känna mig trygg med min man och när han träffar henne....
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 10:05:25 följande:
    Tror bara han är attraherad av hennes humor och vill ha kul på jobbet men tycker att du ska vara tydlig mot honom att du inte litar på henne och mår dåligt när han är nära henne
    Tack för ditt svar. Kan du se om hon är intresserad av honom på ett högre plan än som vänskap? Vill hon vara mer än bara en vän?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd