• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Kan du se vad vi får för pris på försäljning av  vårt hus och vad det nya huset kommer att gå på? :) När blir allting av?

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-17 15:31:21 följande:
    Tror det kommer gå ganska jämt upp mellan 2,7 och 3 milj ser juli / augusti månad
    Tack för att du tar dig tid! <3
    Har en liten fråga till. Har idag varit på ultraljud av buken. Misstänkt själv gallsten men doktorn som undersökte tyckte att det såg fint ut förutom att jag opererats en del i magen så det var lite trångt. Han trodde inte på gallsten och tittade på njuren med och den såg bra ut. Vad kan det vara och hur ska jag gå vidare?? Är trött på att få ont så här ofta..
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-17 15:43:13 följande:
    Kanske sammanväxningar och ibs samtidigt

Kollade han så du inte samlat vätska i buken för då kan man ju få ont och måste tömma
    Tack. Vet inte om han kollade om jag samlat vätska i buken, han sa bara att det såg bra ut förutom att det var trångt i tarmarna pga av operationer. Sammanväxningar kan det ju klart vara... Inte kul detta men uppskattar att du tar dig tid och svarar. :) Önskar dig en trevlig helg!
  • Manik

Hej!! Jag undrar över om du kan se när vårt tredje barn föds? Undrar också om du kan se hur länge jag kommer att vara sjukskriven till? Tacksam att du tar dig tid!

• Manik

Hej! Funderar lite kring jpbbarkompisar. Pratas det illa om mig på jobbet? Vad ser du? Tacksam svar.

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-03 11:41:26 följande:

Det finns en kvinna som pratar men hon verkar vara en som snackar om alla

Då vet jag nog vem det är. Men är lite osäker på hur resten av mina jobbarkompisar känner det då jag inte hört av någon på väldigt länge nu när jag är sjukskriven. Varföt hör de inte av sig? Känner mig lite ledsen över detta. Kan du se om det är någon annan som är avundskuk eller annat? Tack!
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-03 14:25:19 följande:

Tror inte de vet vad de ska säga till dig

Men det är tråkigt prova du kontakta en av dem först

Tack för ditt svar. Kan du se om vad min mans kvinnliga vän tycker om mig? Önskar hon att det var hon och min man som var tillsammans istället för att det är jag och min man som gäller?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-03 14:52:45 följande:

Kanske innerst inne men hon kommer nog inte göra nåt

Okej. Kan jag lita på att min man inte har några känslor för henne och är han trogen?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-03 15:26:52 följande:

Känner inte att han skulle göra nåt

Tack! Inga känslor utöver vänskap heller?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-03 15:58:12 följande:

Kanske lite men inte tillräckligt för att vilja nåt

Skulle ham erkänna om jag frågar honom eller är det dumt?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd