Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Fick förresten beskedet att moderkakan ligger i framvägg så jag kommer nog känna sparkar lite senare. Men samtidigt så har jag ju känt mina buffar i sidan, så nu vet jag inte vad jag ska tro nåja, förr eller senare kommer jag ju veta vad det är jag känt.
Inte heller låg bebisen på vänster sida som jag trott haha! Hon låg tvärs över, men barnmorskan menade på att hon är så aktiv att läget kan vara annorlunda om en kvart
Blev även framflyttad till den 10/10, så vecka 18 blev helt plötsligt 9 dagar lång... Jag ifrågasatte datumet iom ivf, fick svaret att det har att göra med implanteringen. Sen sa hon också att datumet är ett ca-datum så man ska inte stirra sig blind på det. Jag följer hennes datum eftersom vår vanliga barnmorska kommer göra det så då blir det lite lättare att hänga med själv i alla datum.
Har också moderkaka i framvägg på ena bebisen. Men jag har också känt rörelser. Det är klart, det kanske bara är från den andra tvillingen då. Men rörelser har jag känt. Det är jag övertygad om. Annars är mina tarmar väldigt konstiga. :)
Roligt att få köpa klänning. Mysigt. Jag har bara fokus på pojkkläder. Skulle bli kaos i huvudet om det Visar annat på RUL. Efter RUL ska jag gå och handla två små skjortor, om det är pojkar fortfarande förstås. :)