Vilken rund och go bebis etta!
Och vilken sötnöt Josefine. Syns allt i hyn att han mörkare drag.
Visst var pysventilen bra smilla? Jag har använt varannan dag för att få igång bajseriset. BVC sa också att man kan ta en tops, men det har inte känts riktigt bra. Tog dock en tops runt öppningen igår bara, men det gav inget resultat. Hon sa också att vi kunde ta lite rapsolja i ersättningen, så det har vi gjort. Och Semper magdroppar tar vi ju också.
Oskar har haft ett ordentligt kolik-skov senaste dygnet. Ett rejält skrikpass igår kväll, lite inatt och ordentligt imorse igen med jättemycket gaser. Plus att Knut skulle ha mat mitt i natten också. Inte likt honom. Har fått för mig nu att nan inte mättar lika bra. Undra om det kan vara så.
Ska bli skönt med helg och få lite mer hjälp av maken. :) Då brukar han ta Knut på nätterna och jag Oskar.
Det här med blåsan har jag också känt av. Jag känner mig försvagad. Kan inte knipa av strålen så bra som förut när jag kissar. Men jag försöker träna upp det.
Frågade också hur många stygn som var sydda där nere, men fick bara till svar att det var en grad 2 bristning. Men det har jag inte känt mig så påverkad av. Men snittet har jag haft lite bekymmer med.
Ha en go helg allihopa med era småttingar. Hoppas dom sköter sig exemplariskt så ni får lite vila.