Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Bild på vagnen som enkelvagn.
Bild på vagnen som enkelvagn.
Så tråkigt med din mamma, och frustrationen du tänker med att det inte blev barn tidigare. Hoppas i alla fall att hon kan känna och förstå glädjen sen när lill-tjejen kommer.
Tänket ofta själv på att jag aldrig hade någon mormor, att hon aldrig fick veta om mig och min tvillingbror. Det är en sorg över det såklart. Och jag är så oerhört tacksam att både jag och mannen har pigga och (relativt) friska föräldrar som njuter och längtar precis som vi har gjort.
Roligt med vagn Asams! Förstår att det börjar bli tufft med tanke på att det är två därinne.
Jag har två veckor kvar innan semester och sen jobbar jag sju veckor innan mammaledighet.
Stor kram till dig Lisodan. Kan inte helt sätta mig in i situationen men det är sorgligt som du säger. <3
Här är min mage med två veckors mellanrum. Har hänt en del! Haft mkt mensvärk så det har känts av helt klart.
Tack för fina ord! ja, hoppas mamma får vara i detta stadie ett tag. Hon lyser ändå upp när systerdotter kommer, kan hennes namn, förstår i viss mån att hon är mormor och pussar på henne. så hon är mycket bättre än förra veckan. Gladare, ej så paranoid. Samtidigt mer dement. Kan ej gå längre själv. Konstig sjukdom.
Fin magbild Assams5! jag läste igår att vecka 28-32 är en riktig växtspurt vecka. Så undrar lite vad de menar med det. Vad är det som komma skall? Har äntligen ej så ont i ligamenten längre så hoppades på lite paus.
Nu ska jag upp och jobba lite innan det blir för varmt! fick gjort en del sent i går kväll också när det var kyligare! Ha en bra sommardag alla!
Så fina magar min är inte så rund och fast som jag skulle önska. Men var hos bm igår och bebis mår bra, sprattlar och hjärtat slog i 150 slag per minut.
för er som vet vad ni ska få, stämmer några myter om hjärtslag, hy, hur man går upp i vikt osv?
Vilka fina magbilder! Har inte varit modig nog att ladda upp någon än, är så himla stor:)
Vad är det för märke på barnvagnen, den var himla fin!
Jag har solat en del, massa solkräm på. Har klarat mig bra från pigmentfläckar än så länge. Men man blir väldigt varm så det har blivit en del skugga också, och bad!
Nu har foglossningen släppt lite och idag njuter jag av att vara gravid! Härligt:)
Lisodan: som fullgången med enlingar skulle det stå.
Förstår det måste vara jättetufft med din mamma lisodan, men skönt att det ändå verkar ha stabiliserat sig och inte fortsätter neråt just nu. Det är konstigt när positiva och negativa saker händer samtidigt, men förhoppningsvis blir ditt barn även en stor glädje och stöd för resten av familjen i den här situationen. Kram!
Angående värmen- vilken pärs alltså! Så glad jag har semester och kan ta det lugnt på landet vid en sjö... Magen växer som bara den och lillskrutten är väldigt aktiv igen så känns bra! Får se om jag kan ladda upp någon magbild sen. Vi har haft planer på en restresa, men blir lite orolig över hur det ska gå samtidigt som det skulle vara roligt att "passa på". Har någon av er några utlandsplaner? Asams, var det du som skulle till Spanien? Eller har du redan varit där?