lisodan skrev 2015-08-10 13:50:44 följande:
Kanske bara är jag som tycker mig se det. Men känns som magen växt, bara på 4 dagar? Har haft väldigt ont också. Så det hör väl.ihop...? Kanske ser magen lite annorlunda ut också om lillan lagt sig på annat sätt? Skönt att jag ska till bm på onsdag. Känns som jag har massa frågor. Ska det trycka neråt? Ila, sticka? Mensvärk? osv?
För en vecka sen kände jag att 2 mån.kvar var lite. Nu känner jag helt tvärtom. Börjar bli trött på ont och börjar bli RIKTIGT otymplig! Kan knappt gå nånting eller sitta utan att få kramper... Någon mer som känner sig som en VAL?
Känns väldigt igen.
Din mage har både blivit större och ändrat formen lite.
Jag känner själv att, bara inte ens en vecka tillbaka, att det blivit mycket jobbigare att hitta bra sovställning i sängen. Blir värsta kuddkriget ibland med mannen för jag håller på så med mina kuddar och stökar. :) Inte blev det bättre häromdagen när jag vurpade på en stenhäll i trädgården. Har varit så mörbultad. Ja smidig är det sista man känner sig.... Hoppas då inte att det är två månader kvar!!! Ska till barnmorskan imorgon och har en hel del jag ska ta upp med henne.
Har också börjat få mensvärk igen det senaste, och det känns ju jättekonstigt. Likaså att det kan ila och sticka. Ligament-smärtorna har blivit bättre i alla fall.
Nån mer som känner sig kissnödig fast man precis varit på toa och man vet att det är tomt? Jag har inte UVI. Det är precis kollat. Det är ingen trevlig känsla. Och dessa flytningar blir bara mer och mer. Känner mig jätteoftäsch! Men mannen tycker inte jag luktar illa i alla fall. :)
Nä nu längtar jag efter mina knuttar.