Kakan1976 skrev 2015-04-29 14:24:09 följande:
Jag har haft en så härlig morgon! När jag skulle gå över övergångsstället så stannade jag upp och en man i en stor lastbil körde förbi och vinkade glatt som tack. Jag såg ett par i 50-åldersåldern som jag möter varje morgon och de höll handen även idag. Jag lyssnade på en historia i mina hörlurar om en kvinna som dessvärre hoppade från 87:e våningen av Empire State Buildning men som av ett mirakel hamnade mitt i världens luftpust som blåste in henne på balkongen på våning 85. Och så är man på smällen också!
Livet <3
Underbart! :) Så härligt när man får såna där kickar, haft några såna dagar också på sistone'! Bra att väga upp orosdagar med. Idag har dock inte varit en toppendag, har det jättestressigt på jobbet och försöker ändå tänka på att ta det lugnt vilket jag inte lyckas med när deadlines hopar sig och telefonen ringer i ett och folk vill ha akuta möten. Blev helt matt, yr och illamående på eftermiddagen och fick tvinga mig andas lugnt. Usch, så blir jag orolig för att stressen påverkar bebis negativt. :( Nu är det ju iaf snart långhelg och då ska vi till svärmors sommarstuga så ska bli väldigt skönt!
Angående doppler så säger jag också nej, mest för att jag nog hade missbrukat den o är rädd att den skapar mer oro. Låter ju läskigt att den kan påverka hjärnan också, hade jag ingen aning om!