• PilKvinna

Konkreta bevis på att Avpixlat är en "hatsajt"

Här har ni chansen att publicera konkreta bevis på att Avpixlat är en såkallad "Hatsajt"

Observera att kommentarerna under Avpixlats artiklar inte utgör källa för att Avpixlat skulle vara en hatsajt. Utan i den här tråden ska ni posta bevis på att Avpixlats redaktion har publicerat "hatmaterial".

Var så goda!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-06 11:29
    Tål att nämnas igen. Liknande kommentarer är alltså inte att beakta som "bevis":

- "Avpixlat publicerar bara artiklar när invandrare begår brott. Aldrig när svenskar gör detsamma..."

- "Kolla på kommentarsfältet, då ser man direkt att det är en hatsajt..."

Dessa klassas som OFF TOPIC och kommer att rapporteras.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-06 11:32
    - "Men är du verkligen så naiv att du tror att något bevis som helst skulle duga? Hela Avpixlats idé är att ljuga, förneka å desinformera.."

Detta är OCKSÅ OFF TOPIC!

Hur jävla svårt ska det vara att fatta? Publicera bevis! Inga jäkla tomma uttalanden.

• Svar på tråden Konkreta bevis på att Avpixlat är en "hatsajt"
  • puss
    Anonym (Egen) skrev 2015-02-06 12:01:34 följande:
    Avpixlats syfte är att täcka upp det enorma tomrum som de stora medierna inte rapporterar om. Och de stora medierna rapporterar inte om invandrarbrottslighet, de rapportera bara om svenska brottslingar. Därför skriver Avpixlat enbart om invandrarrelaterade brott. Således: En medial jämvikt skapas, och genom att läsa BÅDE Aftonbladet och Avpixlat, så får man en bättre helhetsbild utav samhället i stort.
    Så är det!
    Där har du förklaringen på ditt OFF TOPIC inlägg!
    Varför skriver de inget om könsfördelningen? Om hur många MÄN som våldtar, MÄN som misshandlar, MÄN som rånar, MÄN som utpressar osv? Det vill ju allmänheten veta.
  • puss
    Mentat skrev 2015-02-06 12:05:14 följande:

Hur definieras "hat"? Det måste du nog klargöra först innan det är lönt att leta exempel. Fast jag brukar inte läsa där så jag har inga exempel att bidra med ändå, jag reagerar bara på att frågeställningen inte är tillräckligt tydlig.

Ja, klargör det tack, för den enormt stora massan som helt har missat ordets betydelse.
  • Anonym (Egen)
    puss skrev 2015-02-06 12:05:15 följande:
    Varför skriver de inget om könsfördelningen? Om hur många MÄN som våldtar, MÄN som misshandlar, MÄN som rånar, MÄN som utpressar osv? Det vill ju allmänheten veta.
    Det skriver ju redan de andra medierna om? HUr svårt har du för att fatta puss.
    Avpixlat skriver det som de andra INTE skriver.
    Aftonbladet skriver redan att män begår fler brott än kvinnor. Därför finns det inget tomrum där som Avpixlat behöver kompensera för.
    fattar du nu?
  • puss
    Anonym (Egen) skrev 2015-02-06 12:28:35 följande:
    Det skriver ju redan de andra medierna om? HUr svårt har du för att fatta puss.
    Avpixlat skriver det som de andra INTE skriver.
    Aftonbladet skriver redan att män begår fler brott än kvinnor. Därför finns det inget tomrum där som Avpixlat behöver kompensera för.
    fattar du nu?
    Jaså? Var läste du om statistik senast om våldsbrott begångna av män resp kvinnor?
  • Butterscotch
    Anonym (Egen) skrev 2015-02-06 12:01:03 följande:
    Avpixlats syfte är att täcka upp det enorma tomrum som de stora medierna inte rapporterar om. Och de stora medierna rapporterar inte om invandrarbrottslighet, de rapportera bara om svenska brottslingar. Därför skriver Avpixlat enbart om invandrarrelaterade brott. Således: En medial jämvikt skapas, och genom att läsa BÅDE Aftonbladet och Avpixlat, så får man en bättre helhetsbild utav samhället i stort.
    Så är det!
    Där har du förklaringen på ditt OFF TOPIC inlägg!
    Det var inte off topic alls. Mitt inlägg handlade om just det som tråden handlar om - huruvida Avpixlat är en hatsajt eller inte.

Men du tror alltså inte att Axpixlat har en negativ inställning till invandrare?
  • Anonym (Egen)
    Butterscotch skrev 2015-02-06 12:31:35 följande:
    Det var inte off topic alls. Mitt inlägg handlade om just det som tråden handlar om - huruvida Avpixlat är en hatsajt eller inte.

Men du tror alltså inte att Axpixlat har en negativ inställning till invandrare?
    Nej, Avpixlat har en negativ inställning till att vi importerar brottslingar. När det finns flera miljarder människor där ute som faktiskt är goda.
    Avpixlat anser att om man kommer hit och begår brott. Så ska deras plats i Sverige stå till förfogande för att God invandrare istället. Den onda grovt brottsbelastade invandraren får således åka hem igen.
    Det är Avpixlats ståndpunkt.
  • Anonym (Egen)
    puss skrev 2015-02-06 12:38:37 följande:
    Den nyaste är från 2012.

Hur många inlägg har gjorts på avpixlat sen dess?
    Många! Och det kryllar av vänstervridna nyhetssajter som påpekar att detär männen som begår brotten. Där har du balansen. Läs BÅDE aftonbladet, avpixlat, och vänstervridna bloggar. Då får du helheltsbilden. precis som jag sagt tidigare.
    Det är OMÖJLIGT för ETT nyhetsmedium att täcka upp ALLT!!! Eller du fattar kanske inte det faktumet?
  • Anonym (Oj då)
    puss skrev 2015-02-06 12:05:15 följande:
    Va? Det står ju hela tiden. Muslimsk MAN från somalia osv.
    Jag tycker att avpixlat är en skitsajt men va fan lite längre får man väl ändå tänka? De skriver om det som intresserar de läsare de vill ha. Tjejtidningen Frida gör heller inga reportage om MÄNs våldsbrott mot kvinnor t ex. Inte har jag läst nåt om det i Bamse heller. Fy på dom eller vadå? Finns massor med tidningar som inte skriver om MÄN och deras våld.
Svar på tråden Konkreta bevis på att Avpixlat är en "hatsajt"