-
Jag är 32 och min sambo 40 år. Endast för drygt två år sedan blev jag gravid med ett ons som hört att han aldrig skulle kunna få barn....Anonym (Nelle) skrev 2015-06-25 23:43:51 följande:Vi blev gravida efter 4månader försök varav 2med ÄL (ätit cerazette innan...). Fick MA i vecka 11 och skrapades. Är nu på 6e försöket efter MA snart på 7e. Har aldrigt tigger haft problem att bli gravid och undrar vad som gick fel....
-
Ber om ursäkt för den fattiga stavningen... Har nyss bytt till ny bombil.Anonym (Nelle) skrev 2015-06-25 23:45:51 följande:Jag är 32 och min sambo 40 år. Endast för drygt två år sedan blev jag gravid med ett ons som hört att han aldrig skulle kunna få barn....
-
Nix ser inget och är det testlagret så skulle jag räkna det som neg även om du ser! Testa igen om några dagar...Anonym (MA v 13) skrev 2015-06-25 19:22:20 följande:Jag ser nog ingenting där?
-
Tog ett test i morse, avskyr verkligen när det varken går att säga om det är positivt eller negativt eller om jag bara ser i syne... Som tur är köpt sambon två så det blir ett nytt i morgon igen. Håll tummen att det ökat i styrka då! Är på bim -3!
-
Ja det är ju ett streck men inte så att man tror det är positivt. Har aldrig fått så på CB förut. Bara på testlagrets. Det som ger mig hopp är att jag fick samma svaga streck senast jag plussade (det som blev MAt)...Anonym (MA v 13) skrev 2015-06-29 19:30:36 följande:Samma här! Vi ska också åka iväg och bo med en annan familj. Men man får försöka så gott det går.
Nelle: samtidigt som jag tycker det ser negativt ut så anar jag en skugga! Kan nog vara ett väldigt svagt plus, posta bild imorgon :)
Lovar att posta bild i morgon Håll tummen! 6e försöket efter MA och börjar kännas väldigt frustrerande! -
Höll mig fyra timmar nu i kväll och tog ett RFSU-test (röda) som jag hade i mina gömmor. Helt blankt! Så CBt är nog negativt Blääää! Trodde faktiskt att det kanske var vår tur denna gång!
-
GrattisOscli skrev 2015-06-30 06:03:53 följande:
Trodde mensen skulle komma i natt men när jag inte såg några spår nu när jag var på toaletten så gjorde jag ett test
-
Morgonens test var negativt! Eller det såg ut som igår ungefär men svagare... Har du testat?Anonym (MA v 13) skrev 2015-06-30 01:37:20 följande:Rfsu har jag hört dåligt om.. Att de visat neg när vanliga stickor visat pos. Men vet inte riktigt. CBt var ju såååå svagt att det helt enkelt kan vara falskt neg med ett annat eller samma test eftersom det fortfarande är supertidigt att testa. Jag tror det fortfarande kan vara er tur denna gång :) blev sugen att testa själv igen på morgonen.. Fick ju klart negativt på äl+10 men TÄNK OM det var alldeles för tidigt och man kanske får ett plus nu två dagar senare.... Detta ständiga velande mellan hopplöshet och hopp
-
Cykel nr 6 och ingen graviditet denna heller! I morse ringde jag till den privata kvinnokliniken här i stan och fick prata med en jättegullig barnmorska! Vi ska ringa tillbaka dit i augusti och få en tid om vi inte lyckas bli gravida innan dess!
Jag berättade att jag kört med CBs ältester och nu köpt en fertilitetsmonitor istället. hon tyckte att vi skulle sluta använda alla ägglossningstester och bara ha sex som vänligt när vi känner för det istället under sommaren och sen får vi en tid i augusti om vi inte är gravida.
Är väldigt kluven till detta känner jag! Monitorn ska ju vara jättebra vad jag förstått samtidigt skulle det ju kännas jätteskönt att slippa allt jäkla testande! -
Hur många försök har ni gjort sen MF?Tizzen skrev 2015-06-30 09:42:47 följande:Det låter ju lovande :)
Jag hade bim i torsdags, ca 1 vecka innan och fram till bim hade jag sånna gravidsymptom så det var helt sjukt, helt säker på att jag var gravid, men inte då :( kommer inte lita på dessa symptom igen..
Jag börjar bli lite orolig att det har blivit något fel sen mitt MF :(
Jag börjar också tro att något är fel! Har barn sedan innan och har alltid blivit gravid på första försöket och det har varit halvhjärtade försök! Men nu verkar det inte fungera!