johjen skrev 2015-02-15 09:13:36 följande:
Å jobbigt att även Lovisa blivit sjuk nu.. Stackars er ni har verkligen inte haft det lätt med alla förkylningar. Tur att det är vår snart! Och som du skriver vi hoppas på en kort och enkelt förkylning för er alla <3.
Adam har verkligen stort närhetsbehov just nu! Från att ha sovit hela nätter i sin egna säng med avbrott för amning till att vakna så fort jag lägger över honom i hans säng eller runt 30 min efter. Vill sova brevid mig och äta oftare också. Innan åt han vid 3 tiden och sen vid 7 om han somnade runt 21-22. I natt somnade han 21 åt vid 01, 03, 05, 7:30.. Så trött idag! Vet att många av er har det värre och jag har haft det ganska bra en tid så ska vara nöjd med det..Vi ska ha bror med familj här på middag men det ska nog gå!
Nu blir det frukost här och sen en.promenad med Adam i babybjörnen. Kram på er!
Förstår dig...som sagt, det är nog Event fasen som sjunger på sista versen!
Samma här i natt. Somnade 19, vaknade 21 och åt lite, somnade om, vaknade halv två och sedan 30 min senare. Tog upp honom och han somnade i min famn, lät honom sova där 1 timme, la honom tillbaka i son säng och så vaknade han vid halv sex. Är rätt så slut idag! Vid frukost var han på ett strålande humör och nu sover han efter amning igen. Antar att det är den fasen han befinner sig i (relationships) som spökar. Han vaknar nästan aldrig av att behöva vara nära, då självklart får han det om han visar det behovet. Vi får se hur det fortsätter. Mycket som händer i hjärnan just nu!
Känns sådär att jag har årsmöte i hundklubben idag, behöver nog ett antal koppar kaffe för att få igång hjärnverksamheten
Kram