Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Jag har skrivit in hennes födelsedag. Ska man ta bf?
Jag har skrivit in hennes födelsedag. Ska man ta bf?
Helvetesnatt och helvetesdag, orkar inte. Kan de få kolik efter två månader?
Grattis på födelsedagen Johjen!
Haft en jobbig natt i vanlig ordning, bara att vänja sig, man överlever ju uppenbarligen. Det sägs att det blir bättre vid 3-4 månader, inte långt kvar nu.
Upplevde ni ngn skillnad när de var två månader, 2,5 månader och sedan när de blev tre månader?
Hej tjejer!
Hur mår ni idag? Här är det rätt Ok, Victor vaknade pigg som bara den kl 5 i morse och hade absolut ingen som helst lust att sova lite till...efter en stund gick hans pappa upp med honom och jag fick sova en timme, sedan bytte vi. Ganska komiskt när man kommer ner i pyjamas, halv sovandes och möts av en glad kille som har sina stora ögon vidöppna, gungar som en galning i sin babysitter och avfyrar ett stort leende när han ser en Då piggnar man till!!
Nu ligger han i babygymmet och leker, och jag har hunnit bli människa efter lite kaffe .
Idag kommer en kompis på fika, och i kväll ska jag äta hos en vännina. Annars får vi se om vi försöker oss på en prommis, det är rena vinterlandet här, var länge sedan jag såg så mycket snö!
Hoppas ni får en bra dag allihopa.
Lelle, hur mår ni och hur har natten varit för er?
Kram
Gomorron tjejer, hoppas ni fått en hyfsat vilsam natt
Danisen, hur gick det igår med ersättning och sömn? Och hur är din värk?
Har en fråga om utslag; Hedda har många små röda prickar runt munnen, vad kan det vara? Någon som har en aning eller tips om vad man kan smörja med?
Här är en länk till estelle & thild. Testat alla bebisprodukterna utom balsam och tycker de är kanon
www.estellethild.com/sv/category/baby-care-sv/baby-child-sv
Testade att äta ägg imorse och nu är det gnälligt som bara den Verkar som hon fortfarande inte tål det med andra ord. Har ont i magen. Får se hur dan blir...