Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Tyvärr växer ju inte alla ifrån mjölkprotein allergi Men många gör. Sambons brors son är ett exempel, han blir 6 i sommar.
Haha ja, så har jag med fått göra på öppna förskolan, fick gå och amma samtidigt för att få henne lugn. Hemma får jag göra det ibland, om hon är övertrött eller så. Vi var borta i lördags då dom har 3 barn som mest gapar för att få mest uppmärksamhet och fadern i huset också pratar jätte högt och hade tv:n jätte högt så kom hon inte till ro där heller så fick gå runt i köket och amma Haha.. äsch sa han hon får ju vänja sig. Men det är ju inte så lätt, det är vi 3 och 2 hundar här hemma. Så man kommer inte i närheten av den ljudnivån där är hos dem. Hon är inte känslig annars. Jaja...
Hon tog inte flaskan igår kväll. Ville in konstra iom hon är förkyld heller..så får prova ikväll igen . Så i natt har jag mest ammat. Helt slut idag... å förkyld som tusan haha.... vill så gärna gå en promenad i snön. Men vet inte om jag orkar putta vagnen i massa snö nu
Kan man bada en förkyld bebis utan feber?
Vilket rörigt inlägg haha... sorry!
Kraaaam
Ju större bebis desto lättare blir de överstimulerade av mkt ljud och ljus osv. Jag går in i ett annat rum och ammar med en filt över Lovisas huvud. Funkar också. Lite som ögonskydden man har på hästarna he, he Testa det om du inte kan gå runt vid nåt tillfälle.
Klart du kan bada henne! Krya på er båda! Kram