• Syoss

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Orkide skrev 2015-07-12 06:27:53 följande:

Syoss: nu är det väntan till BIM då Den längsta jobbigaste vänteperioden enligt mig.

Alla ni som mår illa/trötthet pga graviditet: Hoppas ni snart kan njuta fullt ut av era graviditeter

Själv vet jag att jag kommer bli ordentligt ledsen om jag inte plussar nästa vecka. Jag bara vet att jag kommer bli så deppig.

Två dagar på rad har jag drömt om det nu o jag blir tokig. Jag har aldrig drömt en sanndröm o det känns inte som att det kommer ske :-/

Ja jag tycker också detta är den jobbigaste perioden. Man hinner bli galen innan mens (eller plus) kommer. Analyserar ALLT och vrider och vänder på minsta lilla symtom och känsla. Ska hålla tummarna för ett fint plus för dig nästa vecka!
  • Syoss
    misslina skrev 2015-07-12 10:14:21 följande:

Väntan är den värsta... Känns som en evighet!

Vet heller knte när jag ska testa då ägglossninfen kom en vecka tidigare än den ska. Så kommer mensen en vecka tidigare då också?

Håller tummarna för oss alla att vi snart får ett plus på Stickan!

Oftast är tiden mellan äl och mens konstant, så jag hade räknat att det är lika många dagar efter äl som det brukar vara. Alltså en vecka tidigare iom att äl kom tidigare vilken dag är du på nu?
  • Syoss
    misslina skrev 2015-07-12 10:42:31 följande:

Aha.. Okej! Bra att veta!

Jag är bara på äl+5 ungefär... Hade äl i tisdags eller onsdags.

Själv?

Då ligger vi nästan lika äl i torsdags, så äl+3 idag.
  • Syoss
    misslina skrev 2015-07-12 14:35:59 följande:

Känner du av nåt? Har du nån känsla?

Kul att följas åt med någon som ligger så nära en själv! när tänker du testa, börja innan eller vänta till bim? Jag säger alltid varje månad att jag ska vänta till bim-dagen men sen står jag där på äl+9-10 och synar test! Med andra barnet fick jag plus på äl+9. Jag känner inget speciellt, förutom att jag är mer lugn och avslappnad nu än tidigare månader känner du nått än?
  • Syoss
    misslina skrev 2015-07-12 17:11:12 följande:

På mina tidigare grav så har jag testat ungefär bim-4. Blir nog nåt sådant denna gång också om jag orkar vänta :)

Känner inget speciellt, förutom att jag har haft några dagar med lite dragningar och typ mensvärk. Men sen om jag inbillar mig det får vi se;)

Du får säga till när du ska testa! Jag har tester hemma som bara väntar;)

Man kan hitta alla möjliga symptom om man vill haha! Jag säger till när jag ska testa, har också massa tester hemma Börjar nog till helgen nån gång tror jag. Sambon fyller år den 22a, vore SÅ himla roligt att kunna få ge bort ett plus i present <3
  • Syoss
    NellieMeja skrev 2015-07-13 11:48:34 följande:

Plussade igår. Så glad. Men orolig för missfall efter förra månadens missfall. Men DET ska lyckas å bli underbar liten bebis i mars.

Stort grattis! skönt att det tog sig igen så snabbt. Ska hålla tummarna för att det går hela vägen denna gången.
  • Syoss
    misslina skrev 2015-07-13 11:41:17 följande:

Ja det skulle vara den perfekt presenten! Håller tummarna för oss båda! :)

Idag känner jag mig väldigt ogravid eller vad man säger. Jag önskar jag kunde bara vara ovh sluta leta efter massa symtom hela tiden ;)

I morgon är då jag egentligen skulle haft min ägglossning... Tycker det år så skumt att den kom en vecka tidigare. Men men...

Värst för mig är det på kvällen. När ungarna har somnat och man själv varvar ner. Då går mina tankar och känselspröt på helvarv! Idag är sambon tillbaka på jobbet igen efter 6 veckors ledighet. Så nu kommer jag ha fullt upp på dagarna med småkottarna här hemma, så jag hoppas dagarna går fort nu
  • Syoss
    misslina skrev 2015-07-13 11:41:17 följande:

Ja det skulle vara den perfekt presenten! Håller tummarna för oss båda! :)

Idag känner jag mig väldigt ogravid eller vad man säger. Jag önskar jag kunde bara vara ovh sluta leta efter massa symtom hela tiden ;)

I morgon är då jag egentligen skulle haft min ägglossning... Tycker det år så skumt att den kom en vecka tidigare. Men men...

Förresten, brukar din ägglossnings hoppa sådär? Vilken cykeldag kom din ägglossning denna gången?
  • Syoss
    misslina skrev 2015-07-13 13:28:27 följande:

Jo man ska hålla sig sysselsatt så går tiden fortare :).

14 dagar efter mensens första dag kom ägglossningen. Men enligt min app och tidigare ägglossning så ska den egentligen komma nu i morgon. Jag har en cykel på 35 dagar...

Hur gamla var dina barn? Jag har en 08 och en 10

Kroppen kan va lite krånglig ibland. Tur att du inte misssde den iaf

Mina pojkar är födda januari 2012 och april 2014.
  • Syoss

Någon här inne som tempar? Min temp tvärdök imorse, på äl +6. Så jag hoppas hoppas hoppas att det var en implantationsdipp!

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)