• Syoss

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Oliven2011 skrev 2015-07-03 21:37:40 följande:

Önskar jag njöt av värmen. Försöker förtvivlat ta mig igenom dagarna. Mår såååå illa o är så trött. Ska inte klaga, men det känns faktiskt lite drygt! Har inte mått så här de andra graviditeterna alls?!?

Jobbigt! :-/ Extra jobbigt när det är så varmt också. Funkar inget så kanske du behöver Lerigigan mot illamåendet? Det var det enda som hjälpte mig genom de värsta veckorna.
  • Syoss
    Orkide skrev 2015-07-04 22:50:34 följande:

Idag fick jag glad gubbe på cb's äl test

Fronten: Förstår vad du menar. Man vill inte bli besviken av ett neg.test. Men du verkar ha en del symptom så jag hoppas för din skull.

Härligt! Jag är på dag 14 nu och fortfarande låg fertilitet på cb's test med dubbel indikator. Den vanliga stickan har visat på en liten stegring de senaste dagarna men det verkar vara segt denna månaden
  • Syoss
    Orkide skrev 2015-07-05 11:06:33 följande:

Men då kanske ägget blir extra bra

Vi får hoppas det. Tack snälla för pepp!
  • Syoss
    Elyssa81 skrev 2015-07-05 16:53:57 följande:

Jag plussade idag och är i v 4+5. BF är den 7 mars. Två månader efter mitt MA. Nu får alla hålla tummarna för att det går vägen nu!

Grattis! Ska hålla tummarna för att allt går bra
  • Syoss
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 10:11:48 följande:

Tog ett nytt gravtest imorse som visade svagare. Ett jätteljust streck! Hade en rosa flytning igår också! Det är helt kört nu va?

Behöver inte vara kört! Du kanske hade mer koncentrerat urin när du testade förra gången. Jättesvårt att försöka hålla sig lugn nu, men försök avvakta några dagar och testa igen sen. Ska verkligen hålla tummarna för att det är starkare då och att du inte får några fler rosa flytningar <3
  • Syoss

Dag 16 och äntligen fick jag blinkade gubbe (hög fertilitet) på ägglossningstestet imorse! Dock långt ifrån positivt på vanliga sticka fortfarande men gött iaf att cb's test visar åt rätt håll nu. Hoppas på äl någongång denna vecka iaf.

• Syoss
    Orkide skrev 2015-07-07 10:58:08 följande:

Nu har du ett jättebra ägg. På mannen nu

Hoppas det där jädra ägget vill släppa också nångång :-P Vi fick till det natt till igår. Min sambo har rätt lång återhämtnings period mellan gångerna, typ 4 dagar, så nu väntar jag nog tills cb's visar max fertilitet innan jag hoppar på honom igen för att pricka in det helt
  • Syoss

(hoppas bilden kommer med)

Äntligen fast dubbe (max fertilitet) på cb's! Dock är inte testlagrets sticka positiv än. Testen är tagna i samma urin vid klockslagen. Hur hade ni tänkt ang det? Jag har aldrig haft problem med tl's förut men nu visar det så svagt :-/

Stegringen på cb's kom snabbt, vid 15.30 idag hade jag fortfarande bara hög fertilitet, blinkande gubbe.

Sambon är tyvärr inte hemma ikväll men det borde väl bli rätt lagom att hoppa på honom imorgon kväll?
  • Syoss
    Syoss skrev 2015-07-08 20:23:56 följande:

(hoppas bilden kommer med)

Äntligen fast dubbe (max fertilitet) på cb's! Dock är inte testlagrets sticka positiv än. Testen är tagna i samma urin vid klockslagen. Hur hade ni tänkt ang det? Jag har aldrig haft problem med tl's förut men nu visar det så svagt :-/

Stegringen på cb's kom snabbt, vid 15.30 idag hade jag fortfarande bara hög fertilitet, blinkande gubbe.

Sambon är tyvärr inte hemma ikväll men det borde väl bli rätt lagom att hoppa på honom imorgon kväll?

Det ska stå 15.30 på pappret! :-P
  • Syoss

Nu spammar jag, förlåt :-P ville bara lägga in en tydligare bild på testlagrets äl-test. Det övre taget 19.15 och det undre 15.30. Inget av dem är väl positiva? Blir så förvirrad när cb's digitala visar max fertilitet :-/
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)