MSL82 skrev 2015-06-07 09:43:05 följande:
Grattis till er som plussat!!!
För mig kommer nog mensen idag eller i morrn. Känner det i kroppen. BIM är i morrn. Har inte heller någon förhoppning om att den inte ska dyka upp. Har haft så mycket denna månad så det har inte blivit många försök. Har dessutom testat med några billiga ÄL stickor men inte fått utslag på dem. Va lite svagt någon dag, men inte mer. Vet inte om jag inte hade ÄL då kanske. Hade billigar stickor vid något försök med de tidigare barnen, men har aldrig fått utslag då heller. Gången jag blev gravid med första hade jag testat med billiga stickor utan utslag. Men då inte heeeela cykeln igenom.
Är det någon som vet ifall de billiga stickorna är pålitliga? Tänkte först att jag skulle köpa clearblue tills nästa försök men tror jag struntar i det. Vi tänkte att vi kör på som vanligt och hoppas det går tillslut ändå. Nu närmar sig ju sommaren och ledighet så då kanske det händer lite mer på den fronten ändå;)
Hoppas mensen inte kommer, utan att ett plus dyker upp istället!
Jag har testat flera omgångar med billiga äl-test från Tradera. Kostar runt 60 kr för 10 st. De har alltid funkat bra för mig. Dock är det lite skillnad mot testlagrets billiga äl-stickor som visar en låååång stegring, mot de billigare från Tradera där stegringen kommer väldigt plötsligt på. Men de har som sagt alltid funkat ändå. Vet man när man har sin äl, så är ju äl-test bortkastade pengar