Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Gullego1 skrev 2015-07-30 23:37:29 följande:

Mensen skulle ha kommit idag men ingen mens har kommit.den har kommit exakt på dagen dom senaste 3 månaderna. Tog ett gravtest nu i em men det va negativt???? så det är väll bara vänta på mensen då...

El kan jag va gravid fast det visade negativt idag??

Hur har det gått för dig?
  • Orkide
    valkyrian skrev 2015-08-04 11:53:07 följande:
    Testade med ett cb digitalt imorse, neg. Upptäckte i natt att jag var på BIM -2 nämligen och att jag hade räknat fel haha. Så ja, tror inte på ngt denna månad.
    Testade du igen valkyrian? Eller kom tant röd?
  • Orkide

Bodrum: Inte alls kul med ma. Aldrig gått igenom det men kan tänka mig att det är väldigt psykiskt påfrestande Hoppas det gick vägen nu. När har du BIM?
    Jag har BIM runt sen 17/8. Lång o tråkig väntan.

• Orkide
    valkyrian skrev 2015-08-08 11:02:18 följande:
    Hej, haha jag testade igen, två minuter senare kom mensen. Så laddar för försök på majbebbe.

Du hade en bit kvar till BIM såg jjag, håller tummarna!
    Å nej trist! Majbebisar är bra, är själv en
  • Orkide
    Bodrum skrev 2015-08-08 14:03:54 följande:
    Jag hade heller inte upplevt vare sig MF eller MA innan. Hoppas att vi alla slipper dessa upplevelser i framtiden. Jag har BIM typ samma dag som dig. Lite svårt att veta efter Mat, skrapning mm (har inte haft min första mens), men hade ÄL för snart en vecka sen, så borde bli då ungefär Glad. Hoppas vi snart får graviditetssymptom Glad
    Ja det skulle vara underbart med gravsymptom o lite hopp. Annars hoppar vi in på försök 6 eller fem aktiva försök. Trist o behöva vänta så länge :-/
  • Orkide

Välkommen Inheaven: Hoppas det var en nidblödning då o inget annat som krånglar

• Orkide
    Inheaven skrev 2015-08-08 14:39:13 följande:

Tack orkidee.

Ja på ett sätt hoppas jag på nidis men eftersom vi gifter oss om 3v så hade vi egentligen velat vänta tills efter det :)

Men jag har jätte svårt att bli gravid pkus att jag får lätt missfall så blir det en graviditet så finns det ingen som är lyckligare än mig ;)

Jag har också svårt att bli gravid. Trodde jag inte skulle bry mig lika mycket inför försök med barn nr 3 men det gör jag. Vill verkligen ha 3-4 barn
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-08-08 14:59:18 följande:
    Nej man tror att man ska bli mer harmonisk ju fler man har men så är det inte. Tror mer att det blir tvärtom eftersom man vet vilken tid det brukar ta.

Nör har du BIM?
    Den 17. Sist var mensen en dag sen så ev. Den 18:e. Du då?
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-08-08 17:38:38 följande:
    Jag har egentligen den 16 men är rätt säker att detta blir min mens :)
    Okej, har din mens strulat tidigare?
  • Orkide
    LindaPernilla skrev 2015-08-09 07:59:54 följande:

Hej tjejer! Får man hoppa med här? smile1.gif

Vi planerar en trea (har två pojkar födda 2004 & 2012). Hade BIM i fredags men mensen dök upp igår -.- Så vi försöker oss på en Majbebbe! Har ÄL runt 19-21 Augusti.

Hej o välkommen!
    Kul med lite nya. Många som har plussat och gått vidare till grav.trådar
    Tråkigt att mensen dök upp.. Hemskt när man får upp hoppet om den är sen.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)