Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Ojoj här plussas det för fullt! Grattis till er!
    Vi andra; hejja oss

• Orkide
    Minime86 skrev 2015-06-17 11:05:52 följande:

Nu har mensen tyväer kommit så blir ingen februaribebis för oss.

Å så trist!! Jobbigt med den där dumma tant röd!!

Jag har BIM mån/tis men känner mig totalt inställd på att det inte tagit. Känner mig lite depp över det men jag vet ju att det är ju typ en vecka kvar så jag behöver ju inte deppa ihop redan.. Men det gör jag tydligen
  • Orkide

Då är vi några som är totalt inställda på den där dumma tant röd

• Orkide
    knittgirl84 skrev 2015-06-18 16:32:07 följande:

Ingen mens ännu men dagen är inte slut , lite hopp har jag kvar så länge den inte dyker upp smile1.gif .

Spännande :) När testar du då?
  • Orkide
    gullan83 skrev 2015-06-18 22:50:32 följande:

Hej plussade imorse bim på söndag

Grattis!!
  • Orkide
    knittgirl84 skrev 2015-06-19 06:39:15 följande:
    Ingen mens och inget plus :/
    Testade också imorse o ingenting. Känner mig jättenere..
  • Orkide
    gullan83 skrev 2015-06-19 19:09:37 följande:

:( kommer rosa på pappret nu när jag torkar mig

Å stackare, men det behöver inte betyda något.
  • Orkide

Syoss: Jag tycker inte du ska ta åt dig. Din kompis känslor är starka efter alla försök de fick göra. Tänk dig vilket psykiskt lidande, 30 försök jämfört med dina fyra. Det är inget fel i dina känslor men ta det med någon annan kompis eller här på forumet. Jag har fått vänta i 10 månader tills jag plussade
    med hjälp av pergotime o tycker det var sjukt jobbigt. Nu tänker jag att jag borde veta bättre (att detta kan ta tid) men jag är så jäkla besviken efter bara dessa 2-3 försök och även orolig över att kanske inte få en trea :-/ Jag vill inte berätta för vänner om mina känslor för de har alltid förringat dem och att jag nu önskar mig en trea när jag har två barn när jag behåller detta för mig själv och har er

Så ta inte åt dig, hon var inte rätt person bara att tala om sånt här. Men här kan vi stötta varandra!!

• Orkide

Syoss: Jag förstår hur du menar och jag håller verkligen med. Du borde kunna ta detta med din bästa kompis. Jag förstår din besvikelse över hennes reaktion.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)