Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Nummer tre skrev 2015-06-03 17:43:04 följande:

Idag är jag på äl+12.. Har känt mig supergravid med stora ömma bröst, ilningar, metallsmak. Gravtestet visar svagt positivt men blöder liknande en sparsam mens .. Blir så trött!

Håller tummarna för att du är gravid!!

Imorgon åker jag till svärmor över helgen.. Fy vilken helg :-/ Don't like her.

Dag 14 på måndag o då hoppas ja på ÄL..

(Kan fortfarande inte skriva i appen..)
  • Orkide

Grattis till er som plussat!!

Å för er som fått mensen så beklagar jag!!

Angående rosenroot så provade jag det när vi försökte med vår första. För oss har det ju tagit ett tag att bli gravida så då provade vi rosenroot. Min cykel kortades ner 3-4 dagar o för mig som hade en cykel på 28-29 dagar var det ingen höjdare. Men om man vill korta ner cykeln så prova.

Jag borde ha ÄL i dagarna. Hade vetat med säker mer om min äl tester hade funkat. Beställde clearbluesäl test från billigatester men displayen på den den funkat inte... Lite irriterande. 250kr åt skogen om jag inte får igen pengarna.

Kan fortfarande inte skriva i appen!!

• Orkide
    Nummer tre skrev 2015-06-07 19:21:23 följande:

Här blev det ett tidigt mf igen. Hade nog inte märkt något eftersom "mensen" kom som vanligt men var så övertygad om att jag var gravid så tog ett test samma dag som visade positivt. Hade massa symptom så blev ändå glad att jag lärt känna min kropp.

Å nej, beklagar. Såå trist!!
  • Orkide
    MSL82 skrev 2015-06-09 17:42:21 följande:

Testat nyss och ett tydligt pluss kom direkt:) Känns helt overkligt. Jag som inte fick utslag på ÄL testerna.

Grattis ! Så kul!! När blir BF?
  • Orkide
    NellieMeja skrev 2015-06-13 09:46:33 följande:

phpdRSdqv74941.jpg

Ååå kan inte tro det så glad

Grattis!!!
  • Orkide
    Oliven2011 skrev 2015-06-13 06:35:13 följande:

Elyssa: lycka till nu i helgen! :)

Jag fattar verkligen ingenting av min kropp just nu och det är väldigt frustrerande. Fick ju maxutslag på äl för drygt två veckor sen när jag trodde jag hade bim. Då borde bim rimligtvis ha flyttats fram till typ tor-fre (iförrgår-igår). Har varit bortrest och igårkväll när jag kom hem tog jag ett ältest (för det var det enda jag hade hemma). Och hjälp superstarkt positivt igen!!! Kan man ha äl så där med ett par veckors mellanrum utan att få mens emellan????

Blir knäpp på detta :)

Har man äl så får man mens ca 2 veckor efter. Du är säkert gravid !! Håller tummarna!!
  • Orkide
    Oliven2011 skrev 2015-06-13 12:00:29 följande:

Tydligen var det så!!! Helt chockad :) men superglad!

php8VwCbH24371.jpg

Grattis!! Härlig lördag
  • Orkide
    Syoss skrev 2015-06-15 14:02:22 följande:

Äl+8 idag och dum som jag var så testade jag imorse. Det är ju egentligen för tidigt. Men jag tyckte jag skymtade något svagt! Stor risk dock att det är färgrester eller randen där teststrecken är. Får avvakta några dagar och se sen. Med yngsta barnet plussade jag svagt men ändå ganska synligt på äl+9.

Oj så spännande!!
  • Orkide
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-15 18:39:16 följande:

Tydligen så testade jag för tidigt i lördags då det var negativt men kolla här? Visst är det ett plus även om strecket är svagt? :)))

phpo5QNyw70200.jpg

Grattis! Ja det är två streck
  • Orkide
    NellieMeja skrev 2015-06-15 20:26:13 följande:

Blev ingen februari bebis ingen tredje goding. Missfall här. Men vi försöker igen. Men så besviken å arg just nu

Men åh nej!! Stackars er. Beklagar verkligen! Kraam
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)