Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

knittgirl84 skrev 2015-06-21 16:11:46 följande:

phpmmV3OG81626.jpg Tror mig se ett streck...

Ser också, vågar mig på ett grattis!
  • Orkide

Så nu tänker jag inte deppa mer för denna mens! Bryt ihop och kom igen ;)
    Nya äl tester måste beställas

• Orkide
    minneli skrev 2015-06-23 08:03:44 följande:

Vi hann inte börja försöka på riktigt... Jag fattar ingenting! :D phpSRqhqM44597.jpg

Grattis!!!
  • Orkide

Hur går det för er? Jag väntar på ÄL men det är långt kvar, va 1 vecka.

• Orkide

Har har det varit tyst några dagar. Njuter ni av värmen?
    Jag är på dag 13 och hoppas på glad gubbe på ägglossningstest lördag eller söndag För säkerhets skull har vi myst varje dag sen i tis. Vet ju att det räcker med varannan dag men eftersom vi har lite svårare att bli gravida vågar vi inte chansa.

• Orkide

Idag fick jag glad gubbe på cb's äl test

Fronten: Förstår vad du menar. Man vill inte bli besviken av ett neg.test. Men du verkar ha en del symptom så jag hoppas för din skull.

• Orkide
    Syoss skrev 2015-07-05 08:14:48 följande:
    Härligt! smile1.gif Jag är på dag 14 nu och fortfarande låg fertilitet på cb's test med dubbel indikator. Den vanliga stickan har visat på en liten stegring de senaste dagarna men det verkar vara segt denna månaden smile4.gif
    Men då kanske ägget blir extra bra
  • Orkide
    Elyssa81 skrev 2015-07-05 16:53:57 följande:

Jag plussade idag och är i v 4+5. BF är den 7 mars. Två månader efter mitt MA. Nu får alla hålla tummarna för att det går vägen nu!

Grattis!!!
  • Orkide
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 10:11:48 följande:
    Tog ett nytt gravtest imorse som visade svagare. Ett jätteljust streck! Hade en rosa flytning igår också! Det är helt kört nu va?
    Jag håller tummarna för att dig. Det behöver ju inte betyda något. Hoppas så för dig!!
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)