![Orkide](/avatar/thumb/orkide/dff5178f58e0b8bede9290d03ff174eb.jpg)
-
Jobbigt :-/ Ja vi får verkligen hoppas på augusti!!misslina skrev 2015-07-20 12:09:13 följande:Ja det är tyvärr samma för mig verkar det som.... Vi får satsa på augusti...
-
Jag ser streck på båda. Stort grattis! Nu får du njutaSyoss skrev 2015-07-21 07:20:57 följande:
Gravid!!
hoppas det syns på bilden jag skickar med. Kvalitén blir ju inte den bästa när man laddar upp här. Den smala är en billig från Tradera och på Testlagrets syns det nästan inget alls. Båda ska mäta från 25 står det.
-
Trist!! Vi får hoppas på augusti!!misslina skrev 2015-07-23 07:32:31 följande:
Mensen kom udag på bim + 3:( känns så väldigt surt
-
Någon mer än mig som fortfarande väntar på sitt plus?? Äl borde vara i början på nästa vecka.
-
Jag går också o väntar på äl. Fick ingen pergotime eftersom de har stängt några veckor under sommaren
Testar munkpeppar denna månad istället. Kommer bli svårt att få till något denna månad då vi är på semester på Gotland. Vi bor väääldigt trångt tillsammans med min familj :-/
Vad gör ni medan ni väntar på äl? -
Så synd att du fick missfall. Hur sen är din äl än så länge?Elyssa81 skrev 2015-07-26 21:00:10 följande:
Jag väntar på ÄL efter mitt senaste missfall! Den är försenad tyvärr. Så inget plus här tyvärr. Hur går det för dig?
-
Vi delar säng med sonen så jag vet inte om det ens är möjligt haha :-/misslina skrev 2015-07-27 11:44:57 följande:Då borde vi ha äl ganska samtidigt...
Ni får försöka ha en tyst akt under täcket ;)
Ja vad gör man... Läser på fl;), tiden går så segt... Men jag har fortfarande semester så då tycker jag ändå att det rullar på hyfsat... -
Du kan vara gravid. Men det kan också bara vara kroppen. Min mens brukar också alltid vara punktlig. Men sist var den en dag sen. Fick förhoppningar men dagen efter kom skitenElyssa81 skrev 2015-07-31 01:28:27 följande:Jag var det förra månaden, men det slutade i missfall. Jag plussade först på BIM + 3.
-
Fick glad gubbe på äl test idag! Fick till det igår bakom en buske
Får se hur det går idag. Är ju på semester på Gotland med familjen
Hur går det för er andra? -
Beklagar verkligen det du fått gå igenom! Jag håller alla tummarna för er nu. KramMammis2011och2015 skrev 2015-07-31 11:51:16 följande:
Länge sen jag var inne. Fick mf förra cykeln och idag plussade jag igen! Nu måste pyret stanna så min etta kan få vara storasyster på riktigt och hemmet fylls med liv igen. Vpr tvåa dog efter förlossningen i mars :'(