![Orkide](/avatar/thumb/orkide/dff5178f58e0b8bede9290d03ff174eb.jpg)
-
Nej eller första symptom på att mensen är på g. Får typ som minimala finnar eller utslag i hårbotten.. Jättelustigt men har haft det sen dottern föddes. Några dagar innan mens. Sen har jag lite molvärk. Vet att växtvärk o molvärk känns liknande men får alltid molvärk en vecka innan mens.Inheaven skrev 2015-08-12 20:35:28 följande:Har du några symptom?
-
Vad skönt hoppas det håller i sig så dåInheaven skrev 2015-08-13 08:16:01 följande:Då får vi hålla tummarna att du misstar dig ;)
Här är dag nr2 på tabletterna och än så länge (peppar peppar) funkar det jätte bra. -
Är huvudvärk en bieffekt av pergo? Jag har inte hört så många bieffekter nämligen. Vet de vanligaste; humörsvängningar, hunger o svullen mageInheaven skrev 2015-08-13 09:23:24 följande:Måste försöka tänka positivt iaf.
Men har lite små tryckande huvundvärk som började igår.(analyser analyser) -
Jaha ja de finns en del biverkningar alltså. Hungerkänslan kanske man kan slippa innan man är gravid då är det iaf något positivtInheaven skrev 2015-08-13 09:58:33 följande:Ja man kan få allt möjligt.
Dimsyn, yrsel, illamående, magont, huvudvärk m.m
Men jag tror inte det här är en bieffekt mer stt jag nog är lite småstressad inom mig. :)
Hunger kan jag nog skriva under på, måste hålla det chakt. -
Provade på sex ute nu vid äl ute på landet. Lite spännande när man inte vet om någon dyker uppvalkyrian skrev 2015-08-13 10:43:43 följande:
Min dotter är ju så stor så hon kan ha koll på 6 åringen ngn timme ibland då vi går ut och springer tillsammans och så,
sex i skogen är underskattat och det är ju sommar ^^
Nej men det brukar funka, jag är ingen sex-på-kvällen människa så det brukar bli mornar innan han går till jobbet, när vi är ute och springer eller går, när barnen är med farmor och farfar mm. Men jag saknar lite när de var mindre och jag bodde på två våningar och det bara var att gå ner, ge frukost, sätta på en film och gå upp till sängen igen.
Låter i alla fall ganska skönt att storasyster hjälper till ibland så ni kan komma iväg. -
11-12kg. Så rätt lagom. Men jag brukar gå upp typ 3kg innan v.12 inte så kul hehe.Inheaven skrev 2015-08-13 13:39:12 följande:Ja men tyvärr känner jag mig mer hungrig.. eller det är mer som att jag är sugen.
Brukar du gå upp mycket under grav.?
Du då? -
Jag tycker jag är rätt duktig i början men det hjälper inte. Men i mitten så stannar jag på vågen ett tag.
Vet några bekanta som gått upp 30 kg så jag är väldigt nöjd med mina kilon -
Hejja hejja!!Gullego1 skrev 2015-08-13 19:45:36 följande:
Vi fick till det igår efter mycket om och men med barn som aldrig somnar???? idag visade ägglossningstestet positivt???? Ska försöka få till det varje dag nu..hahaha kommer aldrig gå men drömma går ju????
Hoppas det går bra för er andra??
Plockade ihop lite bebisbläder till min systerdotter som kommer i nov. Åh jösses vad smått o jösses vad rädd jag är för att inte få använda bebiskläder igen. Fy så rädd jag blev -
Tack. Ja jag hoppas verkligen det. Jag vill ha fyra barn. Men tre barn gör att min familj blir lite mer komplettGullego1 skrev 2015-08-13 20:28:51 följande:
H
Håller tummarna att ni får till det och får använda bebiskläderna????????
Hur ser ni på er familj? -
Ja har också en av varje. Nu spelar det ingen roll vad jag får för kön. Har ju en av varjeInheaven skrev 2015-08-13 21:13:16 följande:Jag vill också ha fyra barn men säger som dig, tre barn gör familjen mer komplett :)
Har blivit spådd till 4 så vi får se... 2 tjejer 2 killar.
Har 1 av varje idag :)