isabellle skrev 2015-02-19 13:18:01 följande:
Vilken fantastisk vän ni har! :)
Tyvärr kommer det rikligt så det finns inget att hoppas på längre.
Vårt nästa försök blir efter semestern i början på apri! Långt dit och det gör det hela mycket tuffare :(
Vad tråkigt
Bara att bryta ihop och sen ta nya tag <3
Jag brukar tänka såhär för att peppa mig ibland: vi har ju en liten kille sedan tidigare och det är självklart att det är just HONOM vi ville ha, världens finaste lille skrutt. Om jag hade blivit gravid ngn annan gång än just den gången hade jag aldrig fått träffa honom! De lille person som vi ska få lära känna nästa gång är också just DEN som är den enda som vi vill ha. Vi måste bli gravida just när vi faktiskt blir det, med det specifika embryot, för att det ska bli honom/henne. Det embryot tror jag redan är förutbestämt. Det kommer när det kommer, det kanske kan dröja lite mer än vi hade önskat, men när det kommer är vi de lyckligast i hela världen! Den som väntar på ngt gott...
Nu tror ni att jag är världens new age-flum, haha, men det är jag verkligen inte. Jag tycker bara att det är en tröstande tanke som jag vill dela med mig av.
I övrigt: imorgon smäller det, min testdag.. Inte tjuvat en enda gång, fortfarande för feg. Inte fått mens än, men jag ringde kliniken idag för att få besked om jag ska sluta med alla mediciner om jag får neg imorgon, då fick jag också veta att det är progynon som fördröjer. (Och att jag ska sluta med alla mediciner vid minus). Vi har iaf date night, eller hel dag faktiskt, inbokad. Sticker till Cph på förmiddagen och har bokat bord på riktigt nice restaurang på kvällen. Oavsett vad ska det bli en riktigt härlig lördag!! Jag ska shoppa!
Kram på er alla, hang in there!