BF september 2015!
Igår kände jag den äntligen!!! Härligt bebis-sprattel på kvällen när jag låg i soffan! Så himla mysigt!
Igår kände jag den äntligen!!! Härligt bebis-sprattel på kvällen när jag låg i soffan! Så himla mysigt!
Hittade detta angående hårfärgningsmedel:
www.tv4.se/kalla-fakta/artiklar/höga-kemikaliehalter-efter-hårfärgning-4fbff3ed04bf725194009dc6
Idag är det 3 veckor kvar till RUL. Var ju jättelångt kvar nyss! Vad hände? Tiden går fort nu :)
Vi har en Bugaboo Donkey som jag ÄLSKAR!!! Har den i mono till dottern just nu. Längtar till att få använda i duo oxå ;) Och med liggdel! Har inte haft den sen dottern var liten, så liggdelen har jag aldrig fått använda. Har sedan en BRIO Nova -05 som jag oxå älskar! Bästa gunget och en helt fantastisk promenad/terrängvagn! Sen har jag även 2 sulkys, en vändbar och en vanlig paraplyvagn. Har en till iofs, en stabil Carena, som jag haft på dagis nu i vinter, men den ska jag nog sälja nu då jag inte längre kommer ha användning av den när jag är föräldraledig i höst/vinter.
Kommer ni kolla kön? Jag har fram till precis nu tänkt att vi inte ska det. Men nu fick jag ett stor sug att veta. Finns ju fördelar. Men samtidigt är det ju grymt spännande att inte veta.
Jag har RUL 8/4 och är då i v 19+5. Längtar verkligen efter att få se det lilla livet igen :) Känner bebisen dagligen nu. Vissa dagar är det verkligen full aktivitet i magen :)
Jag går på semester ca 1:a veckan i juli och efter det blir det graviditetspenning. Jobbade till 3 v innan förlossning förra grav, trots att jag fått beviljat grav-penning och har ett tungt fysiskt jobb, men det var typ kaos då och jag ställde upp för mina kollegor. Det gör jag inte denna gången. Det var fruktansvärt på slutet då och då hade jag ändå bara mig själv och kunde vila på soffan all ledig tid. Det går inte riktigt nu med en då 3-åring hemma ;) Så nu tänker jag passa på att vara ledig hela sommaren med dottern.