• rosali84

BF september 2015!

Då fortsätter vi här då ;)

Kanske ska göra en liten presentation så alla nya som hittar hit "vet vilka vi är" :)

30 år, har en dotter född i sept 2012, kämpat i 1,5 år för att bli gravid med ett syskon och nu äntligen lyckats!! Plussat idag och har BF 31/8 (el 1/9 beroende på vilken app man kollar i) och går imorgon in i v 5.

• rosali84
    npf skrev 2014-12-26 11:20:12 följande:
    Det blev missfall. Började blöda massor under julafton och testade negativt igår. Ska man se nåt positivt på det så vet jag i alla fall att jag kan bli gravid. Vi kommer försöka igen så snart ägglossningen är tillbaka.

Lycka till alla ni andra! :)
    Vad tråkigt!!! Hoppas ni snart blir gravida igen! Kram
  • rosali84

Både symtomen och testen ökar i styrka ;) Mår illa till och från (men fortfarande så att det går att stoppa med att äta nåt, blev aldrig värre än så här med dottern så hoppas på lika nu), brösten ömmar mer och mer, tröttheten och hungern är enorm. Molvärken i magen är väl det enda som minskat. Hade ingen molvärk alls med dottern i början. Hur mår ni andra?

• rosali84
    Neiti75 skrev 2014-12-27 06:17:02 följande:

God morgon. Gjorde en liten "bekräftelse" imorse. Fick detta besked:

phpXGBfHU60231.jpg

Bim -1 (22/12) fick jag gravid 1-2v.

Så Vesslan verkar trivas där inne. :) Mysigt!!

Härligt! Väntar oxå hem ett "bekräftelsetest" ;) Fick oxå Gravid 1-2 den 22/12 (på BIM -1) oh igår tog jag en sticka till som iaf visade en rejäl stegring, men vill så gärna få se det där digitala öka i antal veckor oxå. Knäppt, jag vet ;)
  • rosali84
    lördagsgodis skrev 2014-12-26 20:44:17 följande:

Jag blöder igen och mer klarrött så är igen övertygad om att det gått och dött, har blött ca en tsk nu på eftermiddagen och tror jag kommer blöda mer imorgon. Ska ivf ringa gyn på måndag för att be om en koll.

Hur går det för dig? Blöder du fortfarande? Är ju många som har blödningar under graviditeten utan att det är något fel. Hoppas allt är bra!
  • rosali84
    tjoppan skrev 2014-12-26 17:03:36 följande:

Hej!

Får man hoppa in här?

Fick svagt plus ikväll på bim-5. Eller ja, ja är i v 3+3 då.

Håller tummarna för att testen ökar i styrka och att allt går vägen.

phpnSeDVt37200.jpg

Grattis och välkommen hit!!!
  • rosali84
    tindistar skrev 2014-12-27 15:14:43 följande:

Hej!! Får jag vara med här. Plussade på Bim-3 och är beräknad än så länge till den 2/9.

Lite om mig. Jag är 27 år och detta blir mitt fjärde barn. Har tre flickor som är födda -07, -08, -12.

Grattis och välkommen hit!!! Har oxå en född -12 :)
  • rosali84
    tjoppan skrev 2014-12-27 18:39:14 följande:
    Tack!

Hur många barn har ni andra här inne? :)
    Vi har en tjej född -12.
  • rosali84
    StarStruck skrev 2014-12-28 09:22:16 följande:

Hoppar in här jag med!

Plussade i förrgår ????

Har en dotter född sep -12 och en dotter född feb -14. Den här gången tror jag att det blir en pojke.

Grattis och välkomna alla nya!!!

Har oxå en dotter född i sept -12 :)
  • rosali84

Berättade för min närmsta familj i fredags. Det mottogs naturligtvis med glädje, men jag fick poängtera flera gånger att det är extremt tidigt så mycket kan hända än. Var lite tvungen att berätta då vi firade jul då och de ju redan misstänkte när jag varken tog en snaps till maten eller drack någon glögg. Visste ju att de skulle förstå, så då ville jag helt enkelt få berätta.

Vi kommer även berätta för min svägerska och hennes sambo, då vi ska fira nyår ihop. Ännu svårare på nyår att inte väcka misstankar ;)

Med alla andra, våra pappor, sambons mamma och bror, kommer vi hålla det hemligt så länge vi kan. Hade aldrig valt att berätta, ens för dem vi redan har berättat, redan i v 5-6 om jag inte varit "tvungen". Så tajmingen att bli gravid just nu var ju sådär ;) Men det är såååå efterlängtat, det här lilla knytet!!!!! Är så lycklig!!

Svar på tråden BF september 2015!