BF september 2015!
Gruvar mig dock för att berätta för familjen, varför vet jag inte..ska vänta nån vecka till i alla fall då min syster just fått barn och jag inte vill "stjäla strålkastaren"
KUB test igår.
Är i vecka 13. Visade sig att det inte fanns någon aktivitet och fostret hade dött i vecka 8.
Blev KK akut igår och idag har jag tagit tabletterna.
Känns jätte tungt, man har ändå ställt in hela livet på detta. september skulle det hända :(
Det gick bra. 2 små vildingar med varsitt pickande hjärta! Känner mig lite lugnare nu. Den bm som gjorde ultraljudet mätte dem till 12+3
Jag ska ta lite blodprover näst vecka hos bm och då ville hon även göra cellprov. Gick precis in i vecka 12. Men läser överallt plus att flera sagt till mig att det nig inte är så bra att reta upp där nu. Anledningen till varför provet skulle göras är att det var exakt 3 år sedan jag gjorde det. Vad hade ni gjort?
Vill ju inte riskera något, om jag nu skulle ha cellförändringar, vad skulle de kunna göra åt det under graviditeten?
Nån mer som färgar håret? Jag gick till frisören och fixade utväxten (bleker) i vecka 7-8 ca och nu är den här igen ;) vet inte om man vågar färga själv, det brukar jag annars göra men är rädd att man kan skada barnet på nåt vis annars.. Hur gör ni? :)
I Danmark avråder man gravida från färgning av hår och användning av nagellack. Men jag vet inte om de är grundat på någon studie ?