![Sopp](/avatar/thumb/sopp/78db65990702219ebf069e44e3f0b20a.jpg)
-
Det låter bra, får hålla ut i början då.. =) Det var inte tänkt att få så tätt men så blir ju saker och ting inte alltid som man tänkt det heller. Är glad att det är oproblematiskt för oss att skaffa barn iaf! Hoppas att våra barn får samma glädje av varandra som era. Har dessutom tänkt vara hemma med båda samtidigt så jag hoppas att min son fortsätter att vara relativt lugn ;)Manik skrev 2015-02-11 15:12:55 följande:Det skiljer 1 år och 4 månader på vår kille och tjej. Kan ärligt säga att det var lite tufft i början när min son hittade på hyss när jag skulle amma dottern bland annat... ;) Men kan också verkligen säga att jag är så glad över att ha dem, så tätt . De har under hela tiden haft mycket glädje av varandra och kunnat leka tillsammans. Nu blir det mysigt med en liten igen, båda går i skolan så det kan bli mycket "egentid" tillsammans med det nya lilla livet. :)
-
Jag kör en gratisförsäkring bara. Vi har TryggaBarn för vår son nu och kommer ha det sedan för nästa efter den föds men det får räcka
-
Jag kommer göra RUL 18+1 och KUB 12+1
-
Tror det va kring vecka 23 med första. Får se om jag har moderkakan i framvägg även denna gång
-
Någon fler som måste skaffa ny vagn? Vi köpte en begagnad emmaljunga till första som vi har nu. Den fyller sitt syfte men inte mycket mer. Den gigantiska sittdelen är kanske mer dimensionerad för en 3åring än en 10månaders. Tror vi ska beställa en donkey från holland nu eftersom det blir så tätt mellan barnen
-
Hmm vad hette de, baby plus tror jag. Just nu kan man beställa för 12200 ist för 15300, men hade man beställt för ett år sedan hade den "bara" kostat 11 eftersom kronan stod sig bättre mot euron då. Kollade på blocket o där ska de ha 10 000 för en från 2013, så då känns det som att jag lika gärna kan köpa en ny.. Men JÖSSES vad dyra de är! Känns lockande att ha möjlighet att göra om till singelvagn dock
-
12+0 idag, och imorgon är det dags för KUB. Nervöst!
-
Kronans är superfina! Hade tagit deras dubbelvagn OM den hade kunnat gå att göra om till singel
-
Jag ska fira ett eventuellt lyckat KUB imorgon med att köpa mammabyxor! Finns någon annanstans än HM?Cessely skrev 2015-02-17 12:02:33 följande:
Åh ja...ska med unna mig att köpa mammabyxor i helgen :)
-
Jag känner inte min livmoder och är också i 12+0, blir lite nervös när alla andra verkar känna :S