BF september 2015!
Idag?? Hur snabbt virkar du? Så fin!
Idag?? Hur snabbt virkar du? Så fin!
Det där med sammandragningar eller allmänt ha värk av diverse slag.. Jag känner typ aldrig något i magen... Borde man inte åtminstone ha lite växtvärk eller nåt?:/
Grattis till lyckade UL!
Här hemma håller tröttheten på att ta kol på mig. Det är OLIDLIGT! Jag mår illa dagarna i enda för att jag är så trött - Har börjat ta järntabletter nu och hoppas att det ger något resultat. Det hjälper inte direkt att jag får ta mastodontnattningar med sonen varje kväll - tar 1 timme att få honom att somna. Och han vägrar att somna på egen hand och han vägrar att somna bredvid sin far om han vet att jag är hemma. Tålamodet börjar tryta minst sagt.. =)
[quote=75222011][quote-nick]Marian03 skrev 2015-04-28 11:23:40 följande:[/quote-nick]
Nu fick vi barn mycket tätare än planerat så har fått köpa endonkey då vi tyckte det verkade vara den bästa duovagnen, men planen som halvt skred till verket var en begagnad duovsgn och att vi skulle köpa en sittvagn från 1 år som han kunde åka i som var ny. Primärt för att duovagnar är klumpigare och tar mer plats i bilen.
DOCK så skulle jag säga till er attvälja duovagn av mindre modell, vi har haft en emmaljunga nitro ozone och sittdelen på den är ju mer dimensionerad för en treåring, så han har ju hängt som en hösäck i den. Dumt när vi ändå tänkt byta vagn vid 1 år!
Bra tips med ljudbok! Tror jag ska prova det :)
Grattis och välkommen hokus pokus!
Fick reda på att en nära vän är gravid så det kommer skilja ca 4 månader, vi fick barn samtidigt för 8 år sedan och de barnen är jätte goda vänner så ser fram emot det:)
Själv går jag in i 23+0 idag, bf 27/8 (blev framflyttad på RUL). Illamåendet har smygit sig tillbaka, mår tjyvens helt enkelt! Tycker dock att jag är liiiite piggare nu efter 4 dagar med järntabletter. Ärtan sparkar på som bara den där inne, helt klart mycket mer aktiv än förra. Om det beror på hur han ligger vet jag inte, men har moderkakan i framvägg precis som förra gången. Vår kille utanför magen är ju väldigt lugn som mig, så nästa kanske blir mer åt det vilda hållet som sin far?
Ni som har flera barn sedan tidigare, stämmer det att man känner lite av personligheten redan i magen?
Jag är på plus 4 kg 23+0. Drar väl iväg nu snart. Inatt vaknade jag för andra gången på 6 veckor av att jag kissar. I sängen. Det här är för sjukt, vad är felet??? Man ska vakna avv att man BEHÖVER kissa, inte faktiskt kissar. Så himla skämmigt!
Ligger i sängen och stortjuter. Fk har nekat mig grav.penning stod det i brevet jag nyss öppnade. De anser inte att jag har ett ansträngande jobb. Jobbar på förskola med 35 barn i åldern 1-5 år och idag var vi kort om folk så jobbade kl.06-13 med en fem minuters fika under hela passet. (Är TRÖTT vilket bidrar till att jag gråter).
Så nu blir det väl till att överklaga... :-/