Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Med ettan så släppte bitar av slemproppen 8 dagar innan förlossningen och med tvåan släppte hela slemproppen med blod och massor med slem samma dag som förlossningen startade.

Alva är fortfarande jätte snäll och hon hade gått upp nästan 500g på en vecka! Jag njuter av min bebis då de stora barnen är på skolan på dagarna så vi kan ta förmiddagar i vår takt.

• lördagsgodis

Ååå grattis till sonen sommarbus!:) skönt att även din förlossning gick bättre än sist.

Själv är jag vaken trots att bebis sover på mitt bröst, vi ska börja ta hand om min mormors lägenhet imorgon och det är riktigt jobbigt inte minst känslomässigt.

• lördagsgodis

Dubbelgrattis till tvilingkillarna hemlis:)! Dom går säkert snart upp i vikt och vår Alva var oxå gul men vi har haft henne liggandes vid ett fönster i bara blöjan och sett till så hon bajsat ordentligt och nu är hon snart tre veckor och knappt gul alls.

• lördagsgodis

Jag gav upp att raka snippan för några månader sedan då jag inte längre såg vad jag pysslade med men sist jag försökte så var det fantafrisyr över det hela:) nu när hon snart är 3 veckor så har jag rakat igen för nu känner jag mig läkt där nere men jag blöder förtfarande lite och är så less på bindor då jag använder menskopp i vanliga fall. Vi introducerade napp idag och det gick toppenbra!

• lördagsgodis

Hoppas för din skull att det sätter igång snart sagofröken, om barnet har bra med vatten och inte väntas bli stort så är det ju ingen fara att gå över så länge de har koll.

Svar på tråden BF september 2015!