BF september 2015!
Vi hade rul igår. Gick riktigt bra fast Tvåan ville inte samarbeta riktigt så vi ska tillbaka om två veckor för ett nytt ul. Blev även framflyttad 4 dagar :)
Vi hade rul igår. Gick riktigt bra fast Tvåan ville inte samarbeta riktigt så vi ska tillbaka om två veckor för ett nytt ul. Blev även framflyttad 4 dagar :)
Jag kan inte heller ligga på mage och det blir ett obehagligt tryck även när jag ligger platt på rygg, sen kan man ju som sagt inte dra upp benen mot magen på samma sätt. Min bebbe har varit riktigt vild den senaste tiden och även min man har känt den flera gånger nu:)
Hoppas alla haft en trevlig påsk!
Vi har haft fullspäckat schema sen i torsdags det har varit intensivt med mycket matlagning och äggletning men roligt:) imorgon kl 10 har jag RUL! Ska bli så spännande och vi har fortfarande inte bestämt oss om vi ska ta reda på kön eller inte utan vi får avgöra det där och då. Idag jobbar jag vilket nästan ska bli skönt så man slipper ett gäng sockerstinna barn.
Och vad skönt för dig julina att du slipper illamåendet!:)
Har vaknat och kan inte somna om för jag känner mig upprymd och nervös inför rul
kl 10.00, min man ligger och snarkar bredvid mig vilket inte heller hjälper till:)
Skönt att du får prova akupunktur krompirusa hoppas det hjälper!
Nu är rul klart och pyre ser så frisk ut den kan och antagligen blir det en lillasyster<3
Tack för alla grattis:) hur har det gått för er andra som hade rul idag?
Ja vi har en son på 7 och en dotter på 5 sen innan och även om jag tänkt att det skulle passa bra in med en lillebror oxå så ska det bli jätte kul med en lillasyster!
Idag ska vi möta mormor och gammomma på stan för en fika och så ska barnen få ge en flickig boddy och berätta att de ska få en lillasyster:) upprepar nog samma grej imorgon när vi ska på middag hos farmor.
Måste ju visa en bild på pyre:) hon ville inte ligga still men en ok bild fick vi!
Och lycka till ni som har rul idag!