BF september 2015!
Angående sex så är min lust låg och min startsträcka mycket längre än tidigare och det blir inget sent på kvällarna då jag oftast är slut i kroppen om jag jobbat och stått i men vi får nog till det en gång i veckan iaf.
Angående sex så är min lust låg och min startsträcka mycket längre än tidigare och det blir inget sent på kvällarna då jag oftast är slut i kroppen om jag jobbat och stått i men vi får nog till det en gång i veckan iaf.
Jag har 19 arbetspass kvar innan mödraledigheten så nedräkningen är påbörjad, sen har jag 109 dagar kvar av graviditeten idag så snart är man nere på 2 siffrigt så då startar den nedräkningen:) jag har inte köpt så mycket kläder än utan ska inventera hur mycket vi har efter dottern och sen efter v.32 då jag har tillväxt ul om det fortfarande är en tjej då kommer vi nog handla lite nytt oxå!
Apropå kyrkis/öppnaförskolan mm så har jag gått på en hel del med barnen från och med att de blivit 3 månader innan så har man varit en vandrande mjölkko och som sagt var kläder och hårborstning har hamnat långt ner på att göra listan. Man får göra som man vill och känner för och i början är man rätt skör så inget man ska jäkta in i.
Märkte nu att jag läcker lite råmjölk, har gjort det med de tidigare oxå men då senare tror jag.
Jag har varit på mvc idag och allt var väl,hjärtljuden låg på 155/160, ligger på översta kurvan när det gäller magen men det har jag gjort även med de andra och så har jag fått en tid för tillväxt ul i v.32.
Otto, Abbe och Theo är fina namn i liknande stil, vi skulle ha valt Leo eller Max om det varit en pojke.
Jag får det eftersom båda mina barn varit tunga för tiden när de kommit ska även göra ett i v. 36
Jag har inga problem att gosa och pussas men det slår lite slint i huvudet på mig när jag blir kåt för jag kan inte känna att magen är sexig, den är vacker fantastisk och jag älskar den men jag försöker tänka bort den när vi har sex.
Vi har så jätte mycket planerat i helgen så det känns som om jag är slut redan! Vi har i allafall hämtat hönshus igår och nästa vecka kommer de fjäderprydda hyresgästerna;) jag har velat ha höns sen jag var liten och äntligen gör vi slag i saken!:)!
Jag vet inte heller hur länge jag kommer vara borta, men siktar på ca 2 år. Min chef vet att min man inte kommer vara hemma någon längre tid så hon är medveten om att jag kommer ta största delen av föräldraledigheten.
Min lilla skrutt i magen rör sig rätt livligt nu men den är oxå vaken en del på nätterna och har väckt mig några gånger av sitt sparkande! Jag känner mig lite orolig över om den kommer vara vaken mycket på nätterna när den kommer ut.
Har tänkt ta ut så lite som möjligt första året, vi klarar oss på en lön även om det inte blir så mycket guldkant då och så har vi sparpengar som vi tänker använda av.
Min underbara man grät en liten skvätt idag och tackade mig för att han har en så fin familj och att han ser så mycket fram emot nytillskottet<3 jag tackar min lycka över denna man som är min:)
Du ligger en dag före mig rosali:) idag är det nere på 99 dagar för mig!
Jag blir ju antagligen igångsatt och jag vill ha både ryggbedövning och bäckenbottensbedövning den här gången! Vill även vara i vatten under öppningsskedet... Men jag vet ju att allt inte gått att planera sen tidigare men önska kan man ju!
Fy va trist inorr! Kan dom inte förebygga på något vis?
Vi har blivit med höns idag, så nu har vi 5 lite halvskämda förvirrade pönor i hönshuset som vi ska försöka muta med makaroner imorgon!:)