Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Grattis till lyckade rul och att allt ser bra ut:) vilken fin bild du fick 26.

Själv försöker jag packa kläder till resan vilket känns jobbigt med begränsad garderob.

• lördagsgodis

Tufft med långa nattningar och trötthet, jag brukade lyssna på ljudböcker när nattningen tog tid då kände jag mig mindre frustrerad (hade små hörlurar).

Jag fick lov att att virka en gosekanin till bebis oxå:) vi har oxå tänkt att barnen ska få välja någon ska till bebisen<3

• lördagsgodis

Vi har köpt en duo och så har vi en bra extra sittvagn sen tidigare men kommer nog använda duon iaf just för att den har vändbart handtag så man kan vända efter vindriktningen.

• lördagsgodis

Grattis och välkommen hokus pokus!

Fick reda på att en nära vän är gravid så det kommer skilja ca 4 månader, vi fick barn samtidigt för 8 år sedan och de barnen är jätte goda vänner så ser fram emot det:)

• lördagsgodis

Vi har oxå bara ett flicknamn men det känns mer och mer rätt så skönt att inte ha något annat att vela över. Hoppas ni får ett fint rul mijam:)

• lördagsgodis

Jag skrev fel 22+5 ska det vara och BF 28/8 blev oxå framflyttad på rul från den 3/9.

Min son var rätt lugn i magen medans dottern var aktiv som tusan, ville inte låta mig sova och kunde sparka luften ur lungorna på mig. Sonen var hur lättsam som helst och sov som en dröm medan dottern var krävande och sov högst 30 min pass första månaderna. Den har har i magen nu verkar vara ett mellanting men mer åt sonens håll så hoppas den brås på brorsan:)

Min ischias nerv gör så ont idag när jag går, har inte haft problem med den innan hoppas det kan gå till sig annars får vi låna en rullstol på hotellet;)

• lördagsgodis

Jag har 19 dagar kvar att jobba tills mödrapenningen när vi kommer tillbaka från resan. Jag har tagit semester de helger jag jobbar fram till den 29/6 då jag blir ledig, känns skönt att ha ett slutdatum:)

Vad jobbar du med lizan? Vi skickade in papperen igår men det finns ingen som min chef vet om som blivit nekad så jag tror inte det ska vara några problem, vill oxå jobba tills det träder i kraft.

• lördagsgodis

Nu har vi varit borta en vecka med barnen och dom hade värmebölja på Mallis så vi hade 35* i skuggan på dagen. Vi är lite röda om nosen trots lika stor förbrukning av solkräm som vi annars gör av med på 2 år;) barnen är supernöjda och vi oxå men vi längtade hem tillslut vilket var skönt även om barnen inte ville åka ifrån sina nya kompisar. Vet inte hur mycket jag gått upp nu med all inclusive och tänker inte heller ta reda på det heller:) skickar med en sommarmage från

v.25 som jag gick in i igår!

Svar på tråden BF september 2015!