Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Jag har fått sammandragningar sen två veckor tillbaka och det är tydligen vanligt och vanligare ju fler barn man fått innan.

• lördagsgodis

Jag har pratat med min chef och hennes erfarenhet är att det tar lång tid att handlägga och oftast krävs kompletteringar så jag ska ringa veckan efter rul och få mödrar intyget så dom får in det så snart som möjligt.

Idag har jag och barnen planterat lite frön och plockat ris och gjort en krans till dörren och även lite påskris till bron, varit en riktigt trevlig vårdag trots lite snö på marken!

• lördagsgodis

Här har dom gjort om så alla måste vara 18 fullgångna veckor vid rul, är tydligen för att de ska se organen bättre. Jag kommer vara i v19+5 eftersom påsken kom emellan.

• lördagsgodis

Hoppas ni får en trevlig resa sagofröken! Varför väga sig alls förens efterkollen eller när man slutat amma tror inte jag tänker väga mig på långe så slipper man stressen;)

• lördagsgodis

Det är nog väldigt olika när man känner varje dag. Jag har känt den varje dag ett tag nu men så var det två dagar på raken jag inte kände den ordentligt men då har jag doppler som lugnar.

Kul med rul sopp:) hoppas den är samarbetsvillig!

• lördagsgodis

Hello84 grattis till lyckat rul!

sopp man har rätt att känna sig lite besviken fastän man är jätte glad över det friska barn man väntar.

Män tror alltid att allt ska gå bra (iaf min) och dom har nästan alltid rätt oxå vilket ju är tur! Var glad över att din man glädja och är engagerad för honom är säkert kläderna ett sätt att få det mer verkligt:)

• lördagsgodis

Jag är oxå den som oroar mig här hemma och han som tar ner mig på jorden vilket jag är så tacksam för!<3

• lördagsgodis

Jag tar laxoberal droppar ibland när min mage strejkar, försöker oxå dricka mycket vatten och äter blötlagda loppfrön och mycket fibrer men ibland så får det bli droppar iaf.

Svar på tråden BF september 2015!