BF september 2015!
Ingen av er som har en doppler? Jag tycker den varit guldvärd ändå kostade den tydligen bara 300-400:-
Ingen av er som har en doppler? Jag tycker den varit guldvärd ändå kostade den tydligen bara 300-400:-
Den jag har är köpt på ebay och heter angelsounds jumper och jag har hört med den från v.14 har iofs inte provat innan heller.
Oj kan det vara uvi? Hoppas hon kom till ro iaf.
Hoppsan jag har idag färgat håret och målat naglarna:o ;) jag har ju gjort så även de andra graviditeterna och dom barnen har blivit rätt så bra ändå tycker jag! Jag mår faktiskt riktigt bra just nu sålänge jag inte blir hungrig. Jag har faktist inte vägt mig sen inskrivningen och då hade jag gått upp ca5-6 kg men jag har ju gått ner allt förr och hoppas på det även denna gång så tänker inte lägga så mycket vikt vid vikten:)
Mycket skumma drömmar här oxå! Vaknar alltid en kortare period per natt och är kissnödig men vägrar gå upp och kissa då jag vaknar mer av det och vet att det kommer leda till att jag måste gå upp flera gånger natt senare. Hade mycket sömnproblem sista graven speciellt mot slutet och vill inte ha det så igen.
Skönt att du känner dig lugnare sagofröken och välkommen till liafiaa!
Jag har oxå rul tid 7/4:)
Grattis emeralda!
Jag trodde jag kände av foglossning men tack och lov har det blivit bättre.
Vilka fina bebisar:)
jag är hemma med sjuk dotter idag hon har blivit ordentligt förkyld så nu kan man bara hoppas att sonen och vi klarar oss ifrån det.
När jag läser tillbaka i mina gamla dagböcker så kunde vi känna dottern utanpå magen i v.17 men det går inte på långa vägar den här gången, tror och hoppas den här är lugnare och sover mer som även sonen gjorde i magen.
Lycka till idag bebis87:)
Jag förstår att det måste vara jätte jobbigt att må som du gör krompirusa men en sjukskrivning har inte varit på tal? Har du fått akupunktur? En väninna dom iofs spydde hela sin grav tyckte iaf att det hjälpte lite.
Jag har 18 dagar till rul och vi sa först att vi inte skulle fråga om kön men vet inte om jag kan stå emot nyfikenheten!
Kollade skatteåterbäringen idag och får 30.000 tillbaka så det blir nog en ny vagn till bebis:)