• Svar på tråden BF september 2015!
  • npf

Usch, har fått en liten blödning nu. Ljust rött blod, lite "slemmigt". Vet inte om det är missfall eller om det kan vara nåt annat.... Är så himla ledsen!

• TreTriss
    npf skrev 2014-12-23 16:28:30 följande:

Usch, har fått en liten blödning nu. Ljust rött blod, lite "slemmigt". Vet inte om det är missfall eller om det kan vara nåt annat.... Är så himla ledsen!

Blödningar är vanliga, håller tummarna det är en sådan!
  • lördagsgodis
    npf skrev 2014-12-23 16:28:30 följande:

Jag fick oxå en ljusrosa flytning och känns som att det är kört... Har aldrig blödigt med de två barn jag har bara med missfallet jag fick innan barnen. Vi får se hur det går sist fick jag ljusrosa ena dagen och så började jag blöda dagen efter har jag för mig, hoppas på att slippa det imorgon.
  • snusmumriken

Jag har också haft blödningar med mina två missfall, men med den tredje var allt ok. Då läste jag att jättemysiga blöder i början, håller tummarna!

• lördagsgodis
    snusmumriken skrev 2014-12-23 17:28:24 följande:

Jag har också haft blödningar med mina två missfall, men med den tredje var allt ok. Då läste jag att jättemysiga blöder i början, håller tummarna!

Blödde du i tredje graviditeten oxå och allt var ok?
  • snusmumriken
    lördagsgodis skrev 2014-12-23 17:59:27 följande:

Blödde du i tredje graviditeten oxå och allt var ok?

Ja, det var en berg- och dalbana. Han fanns inte alls först (ett missfall innan var ofosterlig graviditet), sen var han för liten = missfall. Sen var allt bra, men några dagar senare var hcg för lågt = förmodat missfall. I v. 12 var allt normalt :) Blödningar hela tiden.. Så det kan verkligen vara olika, det bästa är att ta det lugnt och vänta. Inte det lättaste dock..
  • lördagsgodis

Det har inte kommit något mer blod för mig och mina tester blir starkare och tuttarna gör ondare så jag vågar hoppas igen.

Har alla haft en fin jul? Jag hade svårt att slappna av igår då jag oroade mig för mf mest hela tiden men en helt ok jul iaf. Nu är jag uppe med barnen och vi provar alla nya grejer de fått:)

• Neiti75

Hoppar in här.

Jag och min man fick veta i måndags em att vi väntar en "vessla". (Lång story men vi skippar bebis, det, hen osv.) Vessla är personligt för oss samt en humoristisk grej som inte alla hajjar. Vi är 26 respektive 27 år. BF utifrån appen och FL's uträknare säger båda 1/9. Lagom till jakten! ;)

• PaLo

Testade med billig sticka 22/12. Svagt svagt plus. Testade igen 23/12, fortfarande svagt plus, så köpte mig ett digitalt test med veckoindikator och fick positivt, 1-2 veckor.

Hade ägglossning 14/12..

BF 5 september verkar det som..

Har ett missfall för knappt 3 månader sedan i bagaget..

Fick kraftiga blödningar i vecka 14.. Då visade det sig att graviditeten antagligen avstannat redan i vecka 8 eller 9.. Fruktansvärda smärtor väntade.. Det slutade med en skrapning..

Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gång..

Första barnet..

• snusmumriken

Det är vanligt att blöda när mensen skulle ha kommit, innan kroppen har fattat att den är gravid, skönt att allt är ok :)

Har ni kunnat njuta av julmaten eller mår ni också illa?

Någon skulle berätta nu på jul, hur gick det, reaktioner? :)

Svar på tråden BF september 2015!