• kmor

35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?

Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?

• Svar på tråden 35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?
  • green78

Gjorde ul för KUB idag och allt såg fint ut, fick jättefina värden. Antar att man är rätt partisk, men vilket gulligt Pyre!!! helt magiskt att få se den och det lilla hjärtat, hjärnan, så armar och ben och allt!!! Fick med oss en bild också.

BF är beräknat till 15/8 tror jag det blir.

• September15

Åh vad härligt :)

Nu när du vet att allt är bra så är det bara att njuta av att vara gravid och att bli mamma snart :)

Jag har fått ett tidigare ul pga jatt jag känner mig orolig efter blödning, vill inte vänta ända till mars för att få se om det finns ett hjärta och att det är ok så långt, känns bra... Och nervöst.

• Fröken Smilla

Hej! Får jag vara med här? Är med i en annan tråd, men alla är typ 25 där... Jag är själv 33, fyller 34 i år.

Jag och min man har genomgått en IVF-behandling som lyckades på första försöket och jag går in i vecka 6 på torsdag så det är fortfarande väldigt tidigt. Det är vårt första barn.

Ska på inskrivning den 17/2 och väntar på tid till UL som vi ska göra på kliniken som behandlade oss. Det blir om ca 4 veckor hoppas jag.

Bf är 7/10 än så länge

• MiWe

Hejsan,

Är precis fyllda 38, väntar första barnet, BF i slutet av maj. :)

Har gjort KUB-test och RUL.

Såg att det var en par förstagångsmammor här, så vill passa på att säga att vi har en liten FB-grupp för förstagångsmammor 35+, och om ni vill vara med kan ni PMa mig. :)

• Linc

Hej :D Jag fyller 37 i sommar och väntar en liten sladdistjej med min "nya" sambo :) Jag har tre barn sedan tidigare äktenskap varav 2 är mina biologiska :) De är 9, 12, och 14. Alla tre inklusive oss andra är exalterade att få en liten att pyssla om :D Vi är beräknade till mitten på April så nu börjar det närma sig känns det som trots att det är många långa veckor kvar.

Har fått må bra denna graviditet med lite krämpor hit å dit men nu börjar foglossningen spöka igen så det blir inte såååå mkt snöskottande längre :)

• Sarisen
    Linc skrev 2015-02-04 11:58:50 följande:

Hej :D Jag fyller 37 i sommar och väntar en liten sladdistjej med min "nya" sambo :) Jag har tre barn sedan tidigare äktenskap varav 2 är mina biologiska :) De är 9, 12, och 14. Alla tre inklusive oss andra är exalterade att få en liten att pyssla om :D Vi är beräknade till mitten på April så nu börjar det närma sig känns det som trots att det är många långa veckor kvar.

Har fått må bra denna graviditet med lite krämpor hit å dit men nu börjar foglossningen spöka igen så det blir inte såååå mkt snöskottande längre :)

Vad roligt, Grattis!! =) väntar också en tjej. En riktig sladdis med min nya sambo, mina stora tjejer blir 15 och 13 i år och tycker det ska bli så kul med en ny familjemedlem :)
  • Lillemy1980

Hoppar in här ???? 35 år och väntar nr 5... Yngsta blir 7 nu i mars så det blir ju liten sladdis.. tror jag kommer att få slita mig genom grav denna gången men det är det värd när man vet vad resultatet blir.

• Nislepa

Hej jag är 37 och väntar 4ebarnet med bf 24 augusti. Mina andra barn är 18, 4 och 3 år. Kul att ni är flera som har tonåringar även om min nästan är vuxen nu.

Har kub på onsdag och är riktigt rädd den här gången att det ska vara något fel på barnet. Tror vi går vidare med fvp oavsett resultat. Någon annan som har gjort fvp/mkp? Vad fick ni för resultat på kub? Vi är ju lite äldre nu...

• Sarisen
    Nislepa skrev 2015-02-07 07:08:00 följande:

Hej jag är 37 och väntar 4ebarnet med bf 24 augusti. Mina andra barn är 18, 4 och 3 år. Kul att ni är flera som har tonåringar även om min nästan är vuxen nu.

Har kub på onsdag och är riktigt rädd den här gången att det ska vara något fel på barnet. Tror vi går vidare med fvp oavsett resultat. Någon annan som har gjort fvp/mkp? Vad fick ni för resultat på kub? Vi är ju lite äldre nu...

hej och grattis!! =) jag gick vidare med fvp hade kub/nupp resultat på 1/311.
    Det gick bra och provet var normalt :)

Svar på tråden 35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?