35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?
Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?
Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?
Just det ja, BF var det ju också. 12 augusti är det satt till.
Ja nervositeten för att det ska hända något hade varit skönt att slippa, riskerna med!
Hade en liiiiten blödning igår men den försvann lika snabbt så försöker att inte oroa mig för den.
Vi har bara berättat det för några i närmsta familjen ännu , det är såpass tidigt än så vill vänta till man vet mer hur det går, så om ett par veckor. förresten ett par kompisar fattade i helgen när vi var där och jag drack vatten till middagen :)
Härligt med semester!
Mitt foster lever! Var på nytt vul idag. Bebben har mer än fördubblat sin längd och hjärtat slår.
Vad bra!! :)
Mitt foster lever! Var på nytt vul idag. Bebben har mer än fördubblat sin längd och hjärtat slår.
Har faktiskt inte saknat något ännu direkt, men har en jobbresa framför mig som säkerligen hade blivit trevligare med ett glas vin till maten ;) sen så kort jag väl bli avslöjad där med vilket jag inte riktigt vill än.
Försöker undvika sött så gott det går mer det som är jobbigt...
Måste kännas fantastiskt Kmor att få ett positivt besked efter det, underbart!! Men att man ska få vänta måste vara jobbigt!
Jag har bf 9/9 lååång väntan
Tack alla, känns fantastiskt!
Borde ha BF i början av september. :) Mår väldigt illa till och från. Imorse började jag kräkas när jag borstade tänderna. Urk! Annars inga problem med att avstå vissa saker. Dolde graviditeten på AW genom att beställa alkoholfritt vin. Ingen hörde det och ingen reflekterade över om det var alkohol i glaset eller inte. ;)
Och ja, just det, vi gör KUB 23/2. :)
Då har jag BF lite tidigare än er, för min del mådde jag som mest illa runt vecka 7-9, nu när jag gått in i vecka 11 är det mycket bättre. Det kommer om jag inte äter tillräckligt ofta eller åker bil. Då måste jag äta i stort sett hela tiden...
Tycker Kub är skitläskigt! Jag vill göra det, det är vi helt överens om båda två, men är gräsligt rädd för resultatet! Vi har sagt att vi går vidare med fostervattenprov om det behövs och i förlängningen abort med, men hua, väntan... Och om man sen behöver gå vidare med det... Inte roligt alls!!!
Gör blodprovet för kub den 30 jan och sen antar jag att ul är veckan efter.
Vad jobbar ni med? Har ni jobb som kommer att bli svåra iom graviditeten? Själv sitter jag på en reklambyrå i Göteborg, fysiskt kommer det inte bli några problem, det svåra kommer vara att behålla lugnet och inte stressa.
Vi gör Kub och fostervattensprov om det blir nödvändigt. Blir det "fel" resultat går vi vidare med abort. Hemskt om det skulle bli så men med tanke på det barn vi redan har så vill jag inte få ett handikappat barn om det går att undvika.
Jag jobbar inom tandvården och det fungerar bra att jobba långt in i graviditeten enligt min tidigare erfarenhet iom att man sitter stilla och så.