• kmor

35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?

Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?

• Svar på tråden 35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?
  • Louise82

Hejsan, hänger gärna på! Är 33 år och har tillsammans med min sambo 5 barn sedan tidigare. Vi hade inte planerat fler barn, men har precis fått reda på att vi väntar tvillingar. Det har varit en omtumlande situation, men vi fara valt att behålla dom. Vi är beräknade till 5 juni och familjen längtar hur mycket som helst!

• Nislepa

Välkomna alina och louise! Och grattis!

Sarisen: så spännande att det snart är dags! Hur mår du?

Jag är i vecka 16 nu och mår äntligen mycket bättre. Längtar ihjäl mig till RUL men fick inte tid förrän v 20. Vilken vecka har ni andra gjort RUL? Det känns så sent...

• Sarisen
    Nislepa skrev 2015-03-02 12:01:22 följande:

Jag är i vecka 16 nu och mår äntligen mycket bättre. Längtar ihjäl mig till RUL men fick inte tid förrän v 20. Vilken vecka har ni andra gjort RUL? Det känns så sent...

jodå mår rätt bra =) lite krämpor har jag dock, foglossning å så. Har vart rejält förkyld också men annars är det bara bra, såå spännande :D Gjorde rul i v 18 +
    Förstår att du längtar =)
  • Linc
    Nislepa skrev 2015-03-02 12:01:22 följande:

Hej :) Jag gjorde rul i v.19. Här har de valt att gå ifrån v.18 och utföra rul i v.19 eller v.20 istället då de har lättare att se och mäta allt mer tydligt då :)

Lycka till!! Är själv i v.34 nu så jag längtar ihjäl mig till förlossningen istället! :D
  • alina 2012

Jag har inte rul förrän 27 april. V 20 känns som en evighet dit.Hur mår ni andra ? Jag har äntligen börjat må bättre och kan träna igen som jag älskar :) :) Jag är dock mer begränsad och några kilo tyngre :)

• Nislepa
    Linc skrev 2015-03-02 18:04:12 följande:
    Hej :) Jag gjorde rul i v.19. Här har de valt att gå ifrån v.18 och utföra rul i v.19 eller v.20 istället då de har lättare att se och mäta allt mer tydligt då :)

Lycka till!! Är själv i v.34 nu så jag längtar ihjäl mig till förlossningen istället! :D
    Härligt!!
  • alina 2012

Hej äntligen har jag fått svar på nipt testet inga kromosomavvikelser har upptäckts.Det verkar som att vi väntar en frisk liten flicka <3.Jag har gått in i vecka 13 vecka 14 på lördag :) så nu kan jag äntligen slappna av.Kramar

• Sarisen

Den 11/3 föddes min lilla flicka. <3
    Helt underbar å go. Lyckan är total! =)

• Linc
    Sarisen skrev 2015-03-19 13:17:19 följande:

GRATTIS! :)
  • Sarisen
    Linc skrev 2015-03-19 22:04:17 följande:
    GRATTIS! :)
    Tack så mycket !! =D
  • Nislepa
    Sarisen skrev 2015-03-19 13:17:19 följande:

Grattis vad härligt!
  • Sarisen
    Nislepa skrev 2015-03-25 14:26:07 följande:
    Grattis vad härligt!
    Ja man kan knappt fatta det, fast lite mer nu än för nån v sen ;)
    Nu är man trebarnsmor. Så mysigt å underbart <3
  • alina 2012

Hej tjejer Hur mår ni? Jag har inte skrivit på ett tag.Jag har haft det lite dramatiskt.I början på veckan så började jag störtblöda efter ett träningspass mannen var på jobbet så det blev till att åka ambulans in till gynakuten.Jag blödde jättemkt men fick trotts det vänta länge många akutfall.Där ligger man på en bår och miljarder tankar far genom huvudet livrädd är det missfall?Lever bebis? Min man kom som tur var och kunde stötta mig.Efter ett bra tag blev jag undersökt bebis lever och mår bra men moderkakan ligger långt ned framför livmodermunnen så ingen mer intensiv träning för mig.Nu har blödningen äntligen stannat av.Hoppas att ni andra haft en bättre vecka och grattis sarisen till flickan <3

• Sarisen
    alina 2012 skrev 2015-03-29 10:00:49 följande:

Hej tjejer Hur mår ni? Jag har inte skrivit på ett tag.Jag har haft det lite dramatiskt.I början på veckan så började jag störtblöda efter ett träningspass mannen var på jobbet så det blev till att åka ambulans in till gynakuten.Jag blödde jättemkt men fick trotts det vänta länge många akutfall.Där ligger man på en bår och miljarder tankar far genom huvudet livrädd är det missfall?Lever bebis? Min man kom som tur var och kunde stötta mig.Efter ett bra tag blev jag undersökt bebis lever och mår bra men moderkakan ligger långt ned framför livmodermunnen så ingen mer intensiv träning för mig.Nu har blödningen äntligen stannat av.Hoppas att ni andra haft en bättre vecka och grattis sarisen till flickan <3

oj, ja du får lov att ta det lugnt nu då. Skönt att det var bra med allt ,
    förstår att du måste vart orolig <3
    Tack så mycket, lillsnöret är bedårande <3
  • Agohiw

Hej, hoppar gärna in här om jag får:)

Har läst igenom tråden och hittat fler som är som jag (hihihi)

Jag väntar mitt tredje barn med min nya sambo, och mina andra är 13 och 15 år. Själv är jag 36.

Var på RUL i veckan och fick veta att allt ser bra ut och vi väntar en liten flicka. 
    Det känns väldigt spännande och eftersom det är så längesedan man var gravid/hade småbarn så är allt nytt för mig med känns det som.

Det har ju hänt en del och kommit en massa nya grejer som är "bra-att ha" :)

Hur känner ni andra som också väntar en sladdis??

• Beya
    Agohiw skrev 2015-04-18 13:34:44 följande:

Hej, hoppar gärna in här om jag får:)

Har läst igenom tråden och hittat fler som är som jag (hihihi)

Jag väntar mitt tredje barn med min nya sambo, och mina andra är 13 och 15 år. Själv är jag 36.

Var på RUL i veckan och fick veta att allt ser bra ut och vi väntar en liten flicka. 
    Det känns väldigt spännande och eftersom det är så längesedan man var gravid/hade småbarn så är allt nytt för mig med känns det som.

Det har ju hänt en del och kommit en massa nya grejer som är "bra-att ha" :)

Hur känner ni andra som också väntar en sladdis??

Hej!
    Jag kommer ha nästan 7 år mellan mina så det räknas väl också som sladdis är också med en ny man. Ja man har glömt mycket och "kommit bort från det" men det är så härligt att få en ny chans att uppleva det-
    Åh en liten flicka, vad roligt är du i v.20 då eller? jag är bara i v.7 och längtar tills det är dags för RUL så man förhoppningsvis kan pusta ut lite.
  • Agohiw
    Beya skrev 2015-04-20 13:27:11 följande:
    Hej!
    Jag kommer ha nästan 7 år mellan mina så det räknas väl också som sladdis är också med en ny man. Ja man har glömt mycket och "kommit bort från det" men det är så härligt att få en ny chans att uppleva det-
    Åh en liten flicka, vad roligt är du i v.20 då eller? jag är bara i v.7 och längtar tills det är dags för RUL så man förhoppningsvis kan pusta ut lite.
    Hej Beya, en sladdis hos er också vad roligt!!
    Ja jag ser verkligen fram emot att bli mamma igen:)
    Japp i vecka 20 är jag nu, och halva resan är gjord.

Lycka till på ditt RUL :)
Svar på tråden 35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?