35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?
Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?
Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?
Lite väl många missfall och glömde visst min ålder jag är 38 år :) :)
Lite väl många stavfel skulle det stå nu är jag bra vimsig :) :)
Hejsan, hänger gärna på! Är 33 år och har tillsammans med min sambo 5 barn sedan tidigare. Vi hade inte planerat fler barn, men har precis fått reda på att vi väntar tvillingar. Det har varit en omtumlande situation, men vi fara valt att behålla dom. Vi är beräknade till 5 juni och familjen längtar hur mycket som helst!
Välkomna alina och louise! Och grattis!
Sarisen: så spännande att det snart är dags! Hur mår du?
Jag är i vecka 16 nu och mår äntligen mycket bättre. Längtar ihjäl mig till RUL men fick inte tid förrän v 20. Vilken vecka har ni andra gjort RUL? Det känns så sent...
Jag är i vecka 16 nu och mår äntligen mycket bättre. Längtar ihjäl mig till RUL men fick inte tid förrän v 20. Vilken vecka har ni andra gjort RUL? Det känns så sent...
Jag har inte rul förrän 27 april. V 20 känns som en evighet dit.Hur mår ni andra ? Jag har äntligen börjat må bättre och kan träna igen som jag älskar :) :) Jag är dock mer begränsad och några kilo tyngre :)
Hej äntligen har jag fått svar på nipt testet inga kromosomavvikelser har upptäckts.Det verkar som att vi väntar en frisk liten flicka <3.Jag har gått in i vecka 13 vecka 14 på lördag :) så nu kan jag äntligen slappna av.Kramar
Den 11/3 föddes min lilla flicka. <3
Helt underbar å go. Lyckan är total! =)
Hej tjejer Hur mår ni? Jag har inte skrivit på ett tag.Jag har haft det lite dramatiskt.I början på veckan så började jag störtblöda efter ett träningspass mannen var på jobbet så det blev till att åka ambulans in till gynakuten.Jag blödde jättemkt men fick trotts det vänta länge många akutfall.Där ligger man på en bår och miljarder tankar far genom huvudet livrädd är det missfall?Lever bebis? Min man kom som tur var och kunde stötta mig.Efter ett bra tag blev jag undersökt bebis lever och mår bra men moderkakan ligger långt ned framför livmodermunnen så ingen mer intensiv träning för mig.Nu har blödningen äntligen stannat av.Hoppas att ni andra haft en bättre vecka och grattis sarisen till flickan <3
Hej tjejer Hur mår ni? Jag har inte skrivit på ett tag.Jag har haft det lite dramatiskt.I början på veckan så började jag störtblöda efter ett träningspass mannen var på jobbet så det blev till att åka ambulans in till gynakuten.Jag blödde jättemkt men fick trotts det vänta länge många akutfall.Där ligger man på en bår och miljarder tankar far genom huvudet livrädd är det missfall?Lever bebis? Min man kom som tur var och kunde stötta mig.Efter ett bra tag blev jag undersökt bebis lever och mår bra men moderkakan ligger långt ned framför livmodermunnen så ingen mer intensiv träning för mig.Nu har blödningen äntligen stannat av.Hoppas att ni andra haft en bättre vecka och grattis sarisen till flickan <3
Hej, hoppar gärna in här om jag får:)
Har läst igenom tråden och hittat fler som är som jag (hihihi)
Jag väntar mitt tredje barn med min nya sambo, och mina andra är 13 och 15 år. Själv är jag 36.
Var på RUL i veckan och fick veta att allt ser bra ut och vi väntar en liten flicka.
Det känns väldigt spännande och eftersom det är så längesedan man var gravid/hade småbarn så är allt nytt för mig med känns det som.
Det har ju hänt en del och kommit en massa nya grejer som är "bra-att ha" :)
Hur känner ni andra som också väntar en sladdis??
Hej, hoppar gärna in här om jag får:)
Har läst igenom tråden och hittat fler som är som jag (hihihi)
Jag väntar mitt tredje barn med min nya sambo, och mina andra är 13 och 15 år. Själv är jag 36.
Var på RUL i veckan och fick veta att allt ser bra ut och vi väntar en liten flicka.
Det känns väldigt spännande och eftersom det är så längesedan man var gravid/hade småbarn så är allt nytt för mig med känns det som.
Det har ju hänt en del och kommit en massa nya grejer som är "bra-att ha" :)
Hur känner ni andra som också väntar en sladdis??