35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?
Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?
Plussade i förrgår på bim-3! Det var sjätte försöket efter en MA i somras. Har sedan tidigare en fyraåring. Någon som vill följas åt längs gravidresan?
Om jag har räknat rätt så har jag bf 27 september. Gick in i v 7 i dag.
Då har jag BF lite tidigare än er, för min del mådde jag som mest illa runt vecka 7-9, nu när jag gått in i vecka 11 är det mycket bättre. Det kommer om jag inte äter tillräckligt ofta eller åker bil. Då måste jag äta i stort sett hela tiden...
Tycker Kub är skitläskigt! Jag vill göra det, det är vi helt överens om båda två, men är gräsligt rädd för resultatet! Vi har sagt att vi går vidare med fostervattenprov om det behövs och i förlängningen abort med, men hua, väntan... Och om man sen behöver gå vidare med det... Inte roligt alls!!!
Gör blodprovet för kub den 30 jan och sen antar jag att ul är veckan efter.
Vad jobbar ni med? Har ni jobb som kommer att bli svåra iom graviditeten? Själv sitter jag på en reklambyrå i Göteborg, fysiskt kommer det inte bli några problem, det svåra kommer vara att behålla lugnet och inte stressa.
Hej, verkar vara en passande tråd för mig:) 36 år och väntar 3:e barnet. Har en tjej född 07 o en kille född 09. Hade ett mf i dec o blev gravid direkt efter så har Bf 26 sep om nu allt går bra;)
Kul att så många anslutit!
Var ju hos bm i fredags och fick svar på de första testerna och allt såg bra ut. Tog blodprovet för KUB men eftersom det var lite sent så kunde inte bm boka tid till ul på nätet utan var tvungen att skicka remiss. Hon sa till mig att om jag inte fått ett besked senast tis så skulle jag höra av mig igen. Hon sa också att jag måste göra det innan 12 feb. annars är det för sent. Jobbigt...
Dock ringde de från mottagningen idag och sa att jag fått en tid redan i morgon. Så skönt!
Fortfarande läskigt, men om man bortser från det så kommer vi faktiskt att få se och höra vårt lilla Pyre i morgon!!! Det pirrar i hela kroppen bara vid tanken!!! förresten, får man höra också? Eller är det bara bild?
KUB gjort idag och vi fick bra siffror Lilla bebisen var ganska stillsam (jämfört med dottern som var som en elvisp vid KUB). Fick BF 18/8, en dag längre fram än vad VUL i v 8 sa. Vi fick tid för RUL också vilket blir 19/3. Känns länge till dess..
KUB gjort idag och vi fick bra siffror Lilla bebisen var ganska stillsam (jämfört med dottern som var som en elvisp vid KUB). Fick BF 18/8, en dag längre fram än vad VUL i v 8 sa. Vi fick tid för RUL också vilket blir 19/3. Känns länge till dess..