• Hanna31

Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!

Vi är ju ett helt gäng barnlösa tjejer som gick igenom diverse varianter av IVF-behandlingar under hösten 2014...men det ville sig inte riktigt för oss och ny håller vi tummarna och ser fram emot JANUARI 2015!!

2015 är vårt år och då ska vi bli gravida! Let's go!

• Svar på tråden Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!
  • Linda8110
    EmyJ skrev 2015-02-04 22:49:53 följande:

Äntligen glad gubbe på ägglossningstestet! :D

Yey!!!! Blir det en blasto?
  • Linda8110

Blir alltid så ledsen när mensen kommer och att gå på toaletten är alltid en pina eftersom man aldrig vet om man kommer få se blod. Funderar på att göra det tvärtom denna gången, att testa INNAN mensen kommer så vet jag i alla fall om den är på väg eller inte. Hur tidigt kan man eventuellt se ett plus med en 2-dagars?

• EmyJ
    Linda8110 skrev 2015-02-05 08:46:24 följande:

Yey!!!! Blir det en blasto?

Det blir en blasto, på onsdag kl 15.00 :) Jag har tydligen "så många" i frysen så läkaren tyckte att det är värt att testa även om jag är inne i en ganska lång cykel..härliga PCO :P Som hon sa, jag hade ju kunnat bli gravid naturligt på den här ägglossningen. Så vi tutar och kör och hoppas att allt går bra!
  • Längta
    mom2012 skrev 2015-02-05 18:39:47 följande:

När ska ni återföra Längta?

Vi satt tillbaka ett idag. :) har ni satt tillbaka ?
  • mom2012

Nej.....de ringde och sa att de hade utvecklats långsamt. Bröt ihop totalt :( De ska titta på dem i morgonbitti men jag har inget hopp om dem.

• Längta
    mom2012 skrev 2015-02-05 21:12:00 följande:

Nej.....de ringde och sa att de hade utvecklats långsamt. Bröt ihop totalt :( De ska titta på dem i morgonbitti men jag har inget hopp om dem.

Usch förstår att du e helt förstörd.

De hände mig i oktober då vi var där.

Plockade ut äggen blev 5 dom ringde dagen efter och sa att alla hade befruktats onormalt.

Min värld gick i tusen bitar.

Jag hoppas de tar sig tills imorgon.

Många miljoners kramar och lyckönskningar att de slutar med ett återfört för er. <3
  • Linda8110
    EmyJ skrev 2015-02-05 19:07:26 följande:
    Det blir en blasto, på onsdag kl 15.00 :) Jag har tydligen "så många" i frysen så läkaren tyckte att det är värt att testa även om jag är inne i en ganska lång cykel..härliga PCO :P Som hon sa, jag hade ju kunnat bli gravid naturligt på den här ägglossningen. Så vi tutar och kör och hoppas att allt går bra!
    Tuta och kör!!! Lycka till :) Själv håller jag på att bli ruvargalen haha går sååå långsamt! Så blev jag sjuk också och då går ju tiden ännu långsammare...
  • EmyJ
    Linda8110 skrev 2015-02-05 21:50:52 följande:

Tuta och kör!!! Lycka till :) Själv håller jag på att bli ruvargalen haha går sååå långsamt! Så blev jag sjuk också och då går ju tiden ännu långsammare...

Tack! Hoppas du får ett plus snart då! :)
Svar på tråden Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!