• Hanna31

Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!

Vi är ju ett helt gäng barnlösa tjejer som gick igenom diverse varianter av IVF-behandlingar under hösten 2014...men det ville sig inte riktigt för oss och ny håller vi tummarna och ser fram emot JANUARI 2015!!

2015 är vårt år och då ska vi bli gravida! Let's go!

• Svar på tråden Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!
  • längtar14
    1983an skrev 2015-01-29 16:43:51 följande:
    Det är inte kört förrän mensen verkligen kommit. Hoppas det går bra!
    Sant, har blött litegrann bara än så länge..oftast så brukar jag blöda ordentligt från första stund....tog ett cb imorse som var negativt. Men som sagt, bara ruvardag 7 imorse, borde inte få mensen förrän på lörd...
  • Linda8110
    1983an skrev 2015-01-29 16:42:43 följande:
    Ja det är trist när det blir framskjutet av en.sån anledning. Vi går i uppsala.

Vad spännande! Är det första på försöket? Vi ska göra vårt tredje försök nu förhoppningsvis om en månad.
    Detta är FET nummer 2 för oss. Gjort en vanlig ET innan dess. Tredje gången gillt nu alltså :)
  • Längta

Hej hänger på den här tråden också. :) vi gör vårt 3de försök nu. Gjorde 2 st förra året. Första försöket blev vi gravid på men fick missfall i v6. Andra gången fick vi inget tillbakasatt pga att celldelningen inte blev som den skulle. Då har vi anvönt gonal f och denna gång menopur så nu håller vi tummarna. För på tisdag e de äggplock i umeå :)

Detta år e vårat år allihopa :)

• Längta

Hej hänger på den här tråden också. :) vi gör vårt 3de försök nu. Gjorde 2 st förra året. Första försöket blev vi gravid på men fick missfall i v6. Andra gången fick vi inget tillbakasatt pga att celldelningen inte blev som den skulle. Då har vi anvönt gonal f och denna gång menopur så nu håller vi tummarna. För på tisdag e de äggplock i umeå :)

Detta år e vårat år allihopa :)

• asa02

Hej!
    är på rd 14 på första ivf-försöket, men allt sket sig igår. haft lite brunrosa flytningar i ca en vecka, tänkt att det är vagitorierna. men igår kom det klart blod. ganska genomskinligt på ngt sätt och inte kontinuerligt flöde som vanlig mens. men ändå. det blöder till och från och hade kraftig mensvärk hela natten till idagRynkar på näsan . Men har tre figurer i frysen så har tänkt köra FET på naturlig cykel snaart. 

• längtar14
    asa02 skrev 2015-01-31 19:34:32 följande:

Hej!
    är på rd 14 på första ivf-försöket, men allt sket sig igår. haft lite brunrosa flytningar i ca en vecka, tänkt att det är vagitorierna. men igår kom det klart blod. ganska genomskinligt på ngt sätt och inte kontinuerligt flöde som vanlig mens. men ändå. det blöder till och från och hade kraftig mensvärk hela natten till idagRynkar på näsan . Men har tre figurer i frysen så har tänkt köra FET på naturlig cykel snaart. 

Vi gjorde ju ett FET och jag borde fått min mens idag, men den beter sig jättekonstigt sen ett par dagar tillbaka. I torsdags kom det det lite blod och igår så hade jag lite bruna flytningar. Idag har jag blött lite men mensen kommer liksom inte igång...är på ruvardag 9 idag.
  • asa02

ah, längtar14, man blir ju tokig på alla konstiga signaler. Har du mensvärk också?

• längtar14
    asa02 skrev 2015-01-31 21:01:13 följande:

ah, längtar14, man blir ju tokig på alla konstiga signaler. Har du mensvärk också?

Nja, lite känningar i äggstockarna. Har inte haft mensvärk sen jag födde mitt första barn för 13 år sen. Däremot så kliar ärren på mina bröst (förminskade).
  • mom2012

Hänger på här ... äggplock på tisdag. Kort protokoll med gonalf och orgalutran.

Svar på tråden Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!