Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
glöm inte att många rekommenderas att faktiskt inte ha sex så ofta, typ var annan var tredje dag så spermierna är av god kvalité
glöm inte att många rekommenderas att faktiskt inte ha sex så ofta, typ var annan var tredje dag så spermierna är av god kvalité
Hej hänger på här jag me! Hoppas d är ok! Är 32, bor i sthlm, har precis börjat bebisverkstan igen! Vi har en son på 3 år sen förut..Tror vi prickade in äl för ngn dag sen, kan ha blivit lite försent..annars är det bara på't nästa mån igen! Kul o följas åt!
:)
Nu känner jag mig oerhört korkad. Har ju BIM imorgon. Köpte ett par tester från någon hemsida. Började testa redan i helgen i hopp att det skulle synas. Negativt resultat.. blev besviken..
Idag passade jag på att läsa mer av instruktionerna till testerna. "Testerna är så känsliga att de kan visa graviditet en dag efter utebliven menstruation"
Hallå, va? Testade helt i onödan eftersom dessa tester är såååå känsliga...
Dagens läxa.. läs instruktionerna ordentligt.
"Sååå känsliga" var mer ironi. Det var ju typ standard. Själv trodde jag de var varianten som man kunde testa tidigt.
Några dagar till av hopp då :)
Har för mig att om du hittar landstinganslutna (?) så är det samma taxa och går på frikortet...
Har ingen erfarenhet själv men cystor på äggstockarna kanske? Verkar inte helt ovanligt att ha det. Hoppas såklart att det inte är något!
Läste här på familjeliv om tester som kunde känna tidigare. CB var det tydligen 4 dagar innan BIM.
Vilken djungel..
Känns ju bra såhär nu efter men lagom dum jag känner mig då. Haha, blir skadad av alla som lyckas plussa innan bim.
Ja, det blir nog ett test då på torsdag om inte mensen kommer.